duminică, 5 noiembrie 2023

{ Blog 365...day 309 }


Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Sursa: Pinterest.com

Unde sunt cei care nu mai sunt?

Intrebat-am vântul, zburătorul
Bidiviu pe care-aleargă norul
Catre-albastre margini de pământ:
Unde sunt cei care nu mai sunt?
Unde sunt cei care nu mai sunt?

Zis-a vântul: Aripile lor
Mă doboară nevăzute-n zbor.

Intrebat-am luminata ciocârlie,
Candela ce legăna-n tărie
Untdelemnul cântecului sfânt:
Unde sunt cei care nu mai sunt?
Unde sunt cei care nu mai sunt?

Zis-a ciocârlia: S-au ascuns
In lumina celui nepătruns.

Intrebat-am bufnita cu ochiul sferic,
Oarba care vede-n întuneric
Tainele necuprinse de cuvânt:
Unde sunt cei care nu mai sunt?
Unde sunt cei care nu mai sunt?

Zis-a bufnița: Când va cădea
Marele-ntuneric, vei vedea.

(Nichifor Crainic)

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...


Rhodochrosite
Source: Imagine Gems

Cuvântul zilei...
"Prin harul lui Dumnezeu, omul care a reușit să urce duhovnicește, se schimbă, devine un alt om, și frica îl părăsește. Nu se mai teme de moarte și consideră viața actuală, oricât de bună ar fi ca o robie."
(Părintele Amfilohie Makris din Patmos)

Noapte cu pace tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *