luni, 13 noiembrie 2023

{ Blog 365...day 317 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Sursa: Pinterest.com

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Erythrite from Marocco
Source: Crystal Sun Academy
Cuvântul zilei...
Ideea este – şi este una absolut necesară supravieţuirii noastre ca şi creştini ortodocşi în ziua de azi – că trebuie să conştientizăm situaţia noastră ca şi creştini ortodocşi astăzi; trebuie să conştientizăm cu profunzime ce fel de timpuri trăim, cât de puţin ştim şi simţim cu adevărat Ortodoxia, cât de departe suntem nu doar de sfinţii vremilor de mult trecute, ci chiar de creştinii ortodocşi obişnuiţi de acum o sută de ani sau chiar de acum o generaţie, şi cât de mult trebuie să ne smerim doar ca să supravieţuim ca şi creştini ortodocşi în ziua de astăzi. 
(Părintele Serafim Rose)

Pinterest.com

Noapte cu pace tuturor!

2 comentarii:

  1. Draga mea, toate articolele tale sunt superbe! Mă bucură mult să le citesc și îmi umplu inima de stare de bine! Cu drag, Anca M

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ancuța dragă! Dar, e mult spus articole. Nu mă pricep deloc la scris, așa că adun și eu citatele care-mi plac și le postez aici, pentru voi. Și adaug și o imagine două, tot culese de pe net...
      Te îmbrățișez cu drag și dor!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *