vineri, 10 noiembrie 2023

{ Blog 365...day 314 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!


O, Preafericite Mucenice Mina! Ascultă rugăciunea noastră ce-ți aducem din toată inima, ca să ne izbăvești pe noi de boli și de primejdii, spre a cinsti pomenirea ta și a mărturisi minunile, pe care cu puterea darului Sfântului Duh, le faci nouă celor ce cu credință cântăm: Aliluia!

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Extraordinary natural Moss Agate from Indonesia.
Photo Copyright ©️ Yudi Aswanto, Geology Addictive for posting.
Cuvântul zilei...
De Dumnezeul meu nu mă voi lepăda, al lui Hristos am fost, sunt şi voi fi, şi idolilor nu voi jertfi, nici nu le voi pleca genunchiul meu. 
(Sfântul Mucenic Mina, înainte de a fi decapitat)

Noapte cu pace tuturor! Înger la somn pentru fiecare om!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *