miercuri, 1 noiembrie 2023

Bucuriile mici și mari ale lunii octombrie

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Luna octombrie mi s-a părut o lună lungă, frumoasă și plină de binecuvântări:

  • Am avut două sărbătoriri luna aceasta, aniversarea Georgiei, care a împlinit 23 de ani și aniversarea a doi ani de căsătorie.
  • Ștefan a participat la Bucharest Marathon.

  • Maria a jucat în ultima ei reprezentație, înainte de a pleca la facultate, în piesa de teatru Bolnavul închipuit.
  • Am fost în vizită la părinții lui Cristian.
  • Am reușit cu ajutorul Domnului să finalizez păturica Mariei și să încep rochița în stil Missoni (pe care aproape am terminat-o).


  • Pe ultima sută de metri, am făcut o serie de conserve: suc de roșii și pentru ciorbe și pentru sosuri, castraveți în oțet, gogoșari cu conopidă și morcovi în oțet și gogonele murate.
  • Am ajuns în sfârșit la munte, la Bușteni, chiar dacă pentru o singură zi. Mi-a mers la inimă.

  • Ștefan a trecut cu bine, cu ajutorul Domnului, de intervenția chirurgicală.
  • Am terminat cursul de perfecționare de la serviciu, am dat și examenul și m-am descurcat bine. 
Slavă Domnului pentru toate!

Care au fost binecuvântările lunii octombrie pentru voi?

12 comentarii:

  1. O luna plina de reusite , felicitari, va doresc si un Noiembrie la fel de "bogat"! Sanatate, bucurii si reusite pe toate planurile!! Vreau si eu la munte!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Oana! Multă sănătate și numai bucurii și ție! Îți doresc să poți merge cât de curând la munte, dar nu uita că tu ai marea atât de aproape. Te îmbrățișez!

      Ștergere
  2. Un octombrie foarte bogat in bucurii si binecuvantari!
    Si se vede ca-ti place mult lucrul de mana, lucrezi frumos si foarte repede.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Maria! Îmi place chiar foarte mult lucrul de mână. Nu știu cât de frumos e rezultatul muncii, dar rapiditate cred că am căpătat în timp. Deși, uneori mi se pare că nu termin suficient de repede pentru a lucra și altceva. :)
      Îți doresc spor în toate cele bune și un noiembrie binecuvântat!

      Ștergere
  3. Multumesc pentru povestea unui octombrie plin de sarbatori frumoase si
    evenimente pline de bucurii.
    Vezi? Si aveai emotii legate de examen... Felicitari pentru toate cele realizate, draga Daniela.
    Sanatate la toata lumea! Imbratisari si noapte cu pace! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Suzana!
      Multă sănătate și vouă și un sfârșit de săptămână minunat! Mai e puțin și vine weekendul. Vorba unui prieten, simt miros de weekend. :)))

      Ștergere
  4. Felicitări pentru o lună întreagă de ralizări!
    Un noiembrie la fel de plin să aveți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, dragă MNiko! Un noiembrie minunat și vouă!

      Ștergere
  5. O luna plina de bucurii si realizari! Doamne ajuta, ca si luna noiembrie sa fie cel putin la fel de frumoasa si bogata in bucurii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnul să ne ajute tuturor, dragă Ioana! Până să le aștern aici, parcă nu le conștientizez.
      Sunt recunoscătoare Domnului pentru toate!
      Îți doresc și eu o lună noiembrie plină de binecuvântări!

      Ștergere
  6. Felicitări pentru reușită! Lucrezi foarte frumos. Când eram mică și eu tricotăm, croșetam. Acum nu am timp, dar nici nu îmi mai doresc. Nu știu ce s-a întâmplat. Apreciez totuși lucrul de mână, mai ales, cel impecabil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Laura!
      Nici eu nu lucram atât de mult când eram de vârsta ta.
      E un timp pentru toate.
      Însă , e minunat faptul că apreciezi lucrul de mână. Poate și datorită faptului că ai lucrat cândva.
      Te îmbrățișez!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *