sâmbătă, 25 noiembrie 2023

Jurnalul unei femei simple (54)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Pentru astăzi... 
Sâmbătă, 25 noiembrie

Afară...
Plouă liniștit. Ieri după amiază însă a fost frumos, așa că am putut să facem curățenie în curte, eu și Ștefan. Am strâns frunzele, "bucuriile" lăsate de Nala în curtea din spate și am tuns o tufă de Mâna Maicii Domnului care năpădise coșul de fum al centralei termice și m-am gândit să nu o afecteze și să înceapă să ne dea erori.

Mă gândesc...
Să adun o parte din firele rămase de la diferite proiecte și să le dăruiesc unei femei care croșetează botoșei și căciulițe și le vinde la metrou, la Unirii.
Face lucrușoare atât de frumoase!... Și este evident că folosește fire obținute din deșirături.

Sunt recunoscătoare...
Pentru tot și toate. Dumnezeu este atât de bun cu mine!...

În bucătărie...
Mama ne-a făcut sarmale cu orez și este evident că vom face și pește. Și icre pregătite cu griș și ceapă roșie.
Cred că voi face și niște clătite. În weekendul trecut a făcut tot mama, plăcintă cu mere.

Sunt îmbrăcată...
În pantaloni roșii, în carouri și bluză roșie.

Meșteresc...
Calendarul de Advent. Și păturica Double trouble, săptămâna 26 (din 29).


Citesc...
Am terminat Singur ortodoxia și vreau să scriu câteva cuvinte despre ea pentru Clubul de lectură.

Sper...
Să ningă și la noi. Mi-e dor de zăpadă.
 
Învăț...
Nimic... Mă gândesc însă că aș vrea să învăț un colind pe care l-a cântat Maria la o audiție de Crăciun, când era mai mică. (Oaspeți cu azur în gene.)
O aștept să vină în vacanță să mă învețe.

În casă...
Astăzi după curățenia de sâmbătă, aș vrea să încep să decorez câte puțin, de iarnă.

Ascult...
Colinde... e vremea lor. Îmi plac nespus cele pe versurile lui Traian Dorz. Sunt ca o rugăciune...


Pe la geamul înghețat

Pe la geamul înghețat 
al credinței mele 
trece iar colind curat 
călător spre stele, 
trec în zbor de-argint cîntînd 
îngerii minunii, 
Fiului și Maicii dînd
 razele Cununii. 

Dar eu ce-am adus Pruncului Isus?
- Peșteră și ger, lerui Doamne ler, 
rele pîn-la cer, lerui Doamne ler. 
Iar de-acum vreau Domnului să-I dau 
casă de oier, lerui Doamne ler, 
slavă pîn-la cer, lerui Doamne ler. 

Trec păstorii fericiți, 
moșii și părinții, 
Pruncului ducînd smeriți 
aurul credinții; 
trec cuminții magi plecați 
peste veacul zării, 
Fiului ducînd mișcați 
smirna ascultării. 

Iar din albul lumii nins 
de argintul lunii, 
ca tămîia s-a desprins 
taina rugăciunii: 
- Doamne, fă și-n casa mea 
praznic cu lumină, 
ca odată și din ea 
solii dragi să-Ți vină.

(Traian Dorz)


Dar și mesajul acestuia... Să nu uităm, ca de Crăciun, să stăm cu Dumnezeu la masă.

Cu Dumnezeu la masă

La Sărbătoarea de Crăciun
Noi colindăm din casă-n casă,
Ne punem straie noi şi calde
Şi stăm cu Dumnezeu la masă.

Să se-ncălzească lângă vatră,
Că vine şi El de departe,
Să-I facem patul să se culce,
Să-I dăm veşminte moi, curate.

Când Marea Stea va da de veste
Pe toată faţa pământească,
Şi Magii toţi când vor veni,
La noi, aici, au să-L găseasca.

Nu-n peşteră ca alte dăţi,
Dormind pe piatra friguroasă,
În anu-acesta, de Crăciun,
Să stăm cu Dumnezeu la masă!

(autor Mariana Dobrin)

Un film pe care îl recomand...
Săptămâna trecută nu am văzut niciun film.

Unul din lucrurile preferate...
Îmi plac mult agendele, carnețelele, etc. Mi-au plăcut încă de mică. Și-mi place să scriu cu stiloul.

Un citat...
„Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive, pentru cel ce nu vrea, n-am nici unul!”
(Fericitul Augustin)

O fotografie...

Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...
Mă aflu în locul perfect pentru mine. Acasă.

Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Vivianite
Source: Sacred Stones
Din iubita mea Românie...

Sibiu, Romania

www.bucketlistly.blog

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână minunată!

10 comentarii:

  1. fain! Domnul să fie cu voi mereu, să vă mângâie sufletele cu adiere de colind
    sus să avem inimile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ne-ai apropiat de Sarbatori. Parca insa nu vreau sa treaca atat de repede.
    Mai domol, daca s-o putea!
    Mai e putin si termini paturica. Cred ca va arata fabulos!
    Spor la tot, draga Daniela! Un weekend cu bucurii!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Suzana! Și eu aș vrea să încetinim puțin timpul, să ne bucurăm pe îndelete de acest post și să trăim cu adevărat bucuria Nașterii Domnului.
      Da, mă apropii încet încet de final cu păturica "Double trouble". Îmi aduce mult folos lucrul la ea (pe lângă diferitele tehnici și modele pe care le-am învățat, am înțeles că se pot lucra proiecte mari cu pași mici).
      Noapte cu pace și duminică binecuvântată! Te îmbrățișez cu drag! 🤗❤️

      Ștergere
  3. We're supposed to get a bit of snow here today though probably won't get much. Your blanket is beautiful and that little cat looks so cozy! I'm slowly putting up my Christmas decorations this weekend. Hope you have a wonderful rest of your weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, dear Jean!
      There's a chance of snow here tonight too. So far it's raining and sleeting.
      Can't wait to see the snow in your photos. And the Christmas decorations, too.
      Have a blessed Sunday!

      Ștergere
  4. Foartr frumos jurnalul! Mereu intru si citesc toate postarile, ma bucura, ma energizeaza unele, ma intaresc altele, dar apuc atat de rar sa scriu!
    Colindul "Oaspeti cu azur in gene" e suuperb, si noi il avem in program anul acesta sa il învățăm cu copii si sa colindam oamenii dragi! Va imbratisez si zile binecuvantate sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă Viorica, îți mulțumesc pentru dragostea ta!
      Și mie îmi place nespus acel colind. E minunat că veți merge cu copiii, cu colindul. Am mers și noi an de an.
      Te îmbrățișez și eu cu drag și îți doresc o săptămână cu pace și bucurie!

      Ștergere
  5. Ne apropiem cu pasi mari de Craciun. Foarte interesanta ideea de a darui ceea ce iti ramane de la lucru. Dumnezeu sa iti rasplateasca dragostea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, Ioana. Timpul se grăbește parcă. Ori noi ne grăbim...
      Te rog mult să mă ierți că îți răspund atât de târziu!
      Cât despre a dărui... Să vezi acolo greutate de a te despărți de lucruri. 😅

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *