duminică, 5 noiembrie 2023

Rochie în stil Missoni

Doamne ajută tuturor!

Vă spuneam acum ceva vreme că îmi doresc să lucrez o rochiță croșetată în stil Missoni, în culorile toamnei. Am căutat un tutorial sau o schemă pentru asta, nu am găsit, așa că am făcut-o cum m-am priceput, după o poză găsită pe pinterest.


Am croșetat cu fir Alize lana gold și cu croșeta nr. 8.



Am lucrat la ea vreo zece zile, aproximativ trei ore pe zi. Deci, în jur de 30 de ore. Am consumat câte un bobin de 100 g din fiecare culoare, cu excepția culorilor kaki și maro, unde am avut nevoie de încă puțin fir pentru a termina, așa că am mai cumpărat câte un scul.





Vă doresc o după amiază plăcută și spor în toate cele bune!

4 comentarii:

  1. Arata minunat! Felicitari maxime, draga Daniela!
    Chiar daca e totusi o mare diferenta, m-am gandit la tehnica de tesut ikat. Sunt prea multe
    idei si imagini despre ea. Poate te-ar inspira.
    Noapte buna cu pace, draga Daniela. O saptamana usoara! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Suzana! Nu știam de această tehnică. Însă, mi-ar plăcea să aflu mai multe despre ea. Voi căuta.
      Noapte cu pace și ție, draga mea și o săptămână binecuvântată! 😘

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *