duminică, 19 noiembrie 2023

Provocare la ordine - metoda minimalismului (2)

Doamne ajută tuturor!

Revin cu o fotografie din noua mea zonă handmade, care-mi aduce multă bucurie. E foarte departe de minimalism, dar este o încercare de a face și a menține ordine în materialele pe care le-am adunat de-a lungul timupului.


Până acum, aveam materialele handmade puse tot în aceste cutii, o parte dintre ele transparente și altele din carton colorat, iar acestea erau puse într-o servantă mare (cu două rafturi), închisă cu două uși. Când aveam nevoie de ceva, trebuia să scot o parte din cutii să ajung la cele din spate.

Iar în această piesă de mobilier, gen bibliotecă, cu mai multe rafturi, țineam doar câteva cutii cu cești de cafea/ceai și pahare și câteva piese decorative. Sigur că arăta frumos, dar m-am gândit că pot face rocada între ele.

Așa că, am trecut la fapte. Îmi place mult mai mult acum, că le am la vedere, sunt mai ușor accesibile și îmi dau o stare de bine. Dimineața când îmi beau cafeaua și le privesc, pe jumătate adormită, îmi fac planuri cu ce mai am de finalizat și îmi vin idei pentru proiecte viitoare.

În timp aș vrea să îi mai aduc ceva îmbunătățiri, să mai cumpăr câteva cutii ca să nu mai fie nimic expus direct prafului și poate chiar să improvizez un suport pentru pistoalele de lipit, pe care acum le am așa:


Am văzut câteva idei drăguțe pe pinterest:



Pentru papiotele de ață, am folosit un suport pe care-l cumpărasem pentru blocarea pătratelor croșetate, dar care s-a dovedit ineficace pentru treaba aceea.


Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o după amiază minunată!

4 comentarii:

  1. Cat de ordonată esti! La mie e totul de-a valma. Nici nu vreau să mă gândesc la masa mea de lucru, cum arată acum când fac felicitări. Mi-am tot adus aproape diverse si mi-am ocupat masa că abia mai am loc să fac ceva pe ea.
    Îmi place enorm suportul pentru papiote.
    Spr în continuare la organizare și ordine.
    PS: am ajuns la concluzia că minimalismul diefră de la persoană la persoană. Ceea ce e minimalism pentru mie poate fi aglomeratie pentru tine sau invers. Important e să fie confortabil pentru tine, așa cum ai făcut cu reorganizarea celor două dulapuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa pare? Că sunt ordonată? Mulțumesc frumos, dar e loc de mai bine.
      Cred că la felicitări ai nevoie de mult mai multe materiale și ustensile în același timp. Eu iau doar o croșetă sau o pereche de andrele și câteva gheme pe care le pun într-un coș lângă mine sau în traista de transport. :)))
      Sunt conștientă că am adunat cam multe materiale în timp, dar mereu visez la atâtea și atâtea proiecte... Și la muuult timp liber pe care să îl dedic lor.
      Dar, așa cum spui, important e să avem tihnă și confort și în această zonă.
      Spor în continuare și ție, cu pace și bucurie!

      Ștergere
    2. Foarte bine arata totul in dulapiorul tau. Mi-ai dat o idee pentru pistolul de lipit.

      Ștergere
    3. Minunat, Ioana! Să-mi arăți și mie suportul când îl faci.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *