miercuri, 31 ianuarie 2024

Botoșei croșetați - luna ianuarie


Doamne ajută! Bine v-am regăsit! 
Deși am învățat să țin andrelele în mână încă de la 5-6 ani și am tricotat destul de mult de-a lungul vieții, iar cu croșeta m-am împrietenit doar în ultimul deceniu (la sfârșitul anului 2017), categoric îmi place mai mult să croșetez. Și e și mult mai rapid. Am bibilit la o pereche de șosete tricotate vreme de două săptămâni, iar o pereche de botoșei am croșetat-o în două zile.
Însă, lucrurile tricotate sunt într-adevăr mai delicate.

Am folosit fir Stylecraft Special și croșeta nr. 2.5.




Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte cu pace!

9 comentarii:

  1. Cat de drăgălași sunt acest botoșei cu inimioare! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult! Da, sunt de efect. Și foarte ușor de făcut.
      Să ai o zi minunată! 🤗❤️

      Ștergere
  2. Pricepută și talentată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Dacă e ceva talent, de la Dumnezeu este.

      Ștergere
  3. Vai, ce drăgălași sunt acesti papucei! Se vede cata dragoste ati pus in ei!
    Unul din obiectivele mele pt lucrul de mână, de anul acesta, este sa invat sa tricotez si sa crosetez astfel de papucei! E numai bine ca am văzut aici model atat de fain! Spor in toate! 🤗🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă Viorica, să știi că se lucrează mai ușor și mai repede decât crezi. Cu experiența ta la tricotat șosete, vei învăța numaidecât. Și cred că-i vei croșeta într-o singură zi.
      Pentru orice sfat sau îndrumare, te rog să-mi scrii. 🤗😘

      Ștergere
  4. Foarte frumosi sunt Daniela. Si mie la fel mi se pare, ca lucrul la croseta este mult mai rapid (desi, la fel ca si tine, sunt "prietena" cu croseta de foarte putin timp😃). Sa ai spor la lucru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Ioana! Cred că tu ai început să croșetezi un pic înaintea mea, dar ai lucrat mult mai mult. Îmi amintesc de păturica "Ușor de croșetat". Eu am lucrat doar câteva pătrate, iar tu ai lucrat două pături! 🤗😘

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *