duminică, 28 ianuarie 2024

Bucurii de ianuarie - săptămâna a patra

Doamne ajută tuturor!

Bine v-am regăsit în cea de-a patra săptămână a provocării Bucurii de ianuarie! Iată-ne ajunși și în ultima săptămână a acestei provocări.

Pentru mine a fost o săptămână grea, obositoare, care părea că nu se mai termină. Nu m-am simțit prea grozav nici fizic, dar emoțional a fost și mai greu. Din păcate s-a confirmat diagnosticul mamei mele. De puteți, pomeniți-o în rugăciunile voastre (Elena).
Dar, să încerc să vă prezint câteva din bucuriile acesti ultime săptămâni din ianuarie...

Colțișorul meu confortabil...

Și săptămâna aceasta am petrecut serile acasă, în patul mamei mele. 

Un proiect creativ...

Mi-am construit suporturi pentru blocat șosete. Am modelat niște umerașe din sârmă, într-o formă cât de cât potrivită pentru a usca șosetele pe ele.



Tratația săptămânii...

Ieri am făcut gogoși pudrate cu zahăr, unul din deserturile copilăriei mele. Și ale copiilor mei, firește.


Au fost la mare înălțime, mai ales că Ștefan și Georgia au fost în vizită la niște prieteni și au dus și gogoși calde.

Plante/flori...

Dimineață, înainte de biserică, am primit flori de la prietena mea. M-am bucurat mult că am înveselit masa.

Lumini și luminițe...


În această săptămână, mă bucur să vă arăt candela ce ne luminează colțișorul de rugăciune de la apartament, cea a cărei lumină ne luminează chipul, ne mângâie și ne odihnește sufletul. Și nu în ultimul rând, ne aduce aminte că trebuie să priveghem neîncetat, neștiind când va veni Mirele Hristos, spre a ne pofti în camara Sa de Nuntă.
Această candelă este primită în dar de la nașii noștri de cununie și este făurită de o prietenă dragă, Roxana Batariuc, de care am mai pomenit cândva pe blog.

Grija de sine...

M-am spălat, m-am parfumat și am mers la serviciu, în fiecare dimineață. Se pune? :))))

Rugăciune/recunoștință/meditație/jurnal...

Treptele nevointei

Sursa: doxologia.ro
Întinde haina ta peste cel ce a greşit şi acoperă-l. Şi dacă nu poţi lua asupra ta greşelile lui şi nu poţi primi certarea şi ruşinea în locul lui, rabdă-l măcar şi nu-l ruşina…De nu te linişteşti cu inima, linişteşte-te măcar cu limba. Şi dacă nu poţi pune rânduială în gânduri, pune rânduială măcar cu trupul tău. Şi de nu poţi lucra cu trupul tău, întristează-te măcar în cugetul tău. Şi de nu poţi sta la priveghere, priveghează măcar şezând pe patul tău sau chiar întins pe el. Şi de nu poţi posti două zile, posteşte măcar până seara. Şi de nu poţi până seara, păzeşte-te măcar să nu te saturi. De nu eşti curat în inima ta, fii curat măcar în trupul tău. De nu plângi în inima ta, îmbracă-ţi cu jale măcar faţa ta. De nu poţi milui, vorbeşte măcar ca un păcătos. De nu eşti făcător de pace, fii măcar neiubitor de tulburare. De nu te poţi strădui, fă-te măcar în cuget netrândav. De nu eşti biruitor (asupra păcatelor), măcar să nu te mândreşti faţă de cei vinovaţi. De nu izbuteşti să închizi gura celui ce bârfeşte pe soţul tău, păzeşte-te măcar să nu te faci părtaş în aceasta cu el.

(Din Filocalia Sfintelor Nevoințe ale Desăvârșirii (X) a Sfântului Isaac Sirul)

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână binecuvântată!

17 comentarii:

  1. Daniela ii doresc din suflet multă sănătate mamei tale și s-o tina Dumnezeu cât mai mult alături de voi!
    Calde îmbrățișări 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te îmbrățișez și eu, dragă Andreea! 🤗 Dumnezeu să-ți răsplătească dragostea!

      Ștergere
  2. Multa sănătate mamei tale. Să dea Domnul să primiți și vești mai bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, dragă Niko! Domnul să ne ajute tuturor! O săptămână binecuvântată îți doresc! 🤗

      Ștergere
  3. Multa sanatate mamei tale! Dumnezeu , Maica Domnului și sfinții sa ii fie alături!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sărut mâna pentru rugăciuni, dragă Luiza! Domnul să-ți răsplătească! Te îmbrățișez! 🤗

      Ștergere
  4. Sănătate mamei și întărire în credință! Dumnezeu să vă ajute în toate încercările, dragă Daniela!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet, draga mea! Dumnezeu să ne ajute tuturor! Să ai o săptămână binecuvântată! 🤗

      Ștergere
  5. Multă sănătate mamei tale. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Mihaela! Toate cele bune și ție! 🤗😘

      Ștergere
  6. Sanatate multa mamei tale si tie putere sa ai grija de ea.
    Doamne ajuta! Imbratisari, draga Daniela!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc tare mult, dragă Suzana! Domnul să vă ajute și vouă în toate! Te îmbrățișez și eu cu drag! ❤️😘

      Ștergere
  7. Multa sănătate mamei! 🤗🤗

    RăspundețiȘtergere
  8. Multa sanatate mamei Elena. Dumnezue si Maica Domnului, impreuna cu toti Sfintii doctori fara de arginti sa o ocroteasca.
    Te imbratisez cu drag!😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Ioana! Multă sănătate și mamei tale! Te îmbrățișez și eu cu drag și dor! 🤗❤️

      Ștergere
    2. Mulțumesc mult, Ioana! Multă sănătate și mamei tale! Te îmbrățișez și eu cu drag și dor! 🤗❤️

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *