duminică, 21 ianuarie 2024

Bucurii de ianuarie - săptămâna a treia

Doamne ajută tuturor!

Bine v-am regăsit în cea de-a treia săptămână a provocării Bucurii de ianuarie
A fost o săptămână liniștită, ne-am bucurat și de prima zăpadă adevărată din această iarnă, însoțită și de puțin ger. Dumnezeu ne-a ferit de necazuri și de ispite prea mari. Am avut ce să punem pe masă și ne-am plătit și facturile. :))) E mare lucru pentru luna ianuarie. Mai ales cu scumpirile din ultima vreme.

Colțișorul meu confortabil...
În acest moment, pe canapeaua din sufragerie, de la apartament. Cristian simte nevoia de puțină odihnă după slujba de duminică, așa că ne-am retras puțin acasă, venind de acasă. Hmmm. Greu de explicat. Dincolo, la casă, colțișorul meu cel tihnit este de cele mai multe ori, serile, în patul mamei.
De fapt, acasă este acolo unde sunt cei dragi. Și acasă este locul cel mai confortabil din lume.

Un proiect creativ...

Nu vreți să știți de câte ori am început aceste șosete, în paralel. Nici eu nu mai știu de câte ori am desfăcut și am luat-o iar de la început. Numai Dumnezeu știe. Ba nu reușeam să montez ochiurile ca în tutorial, ba am înmulțit prea des, ba nu se potriveau culorile, ba rămâneau găuri în urma înmulțirilor... Cu ajutorul Domnului însă, am scos-o la capăt.


Tratația săptămânii...
Pentru mine a fost în ziua în care am mers cu colegii de serviciu la cantina studențească, ce se află foarte aproape de clădirea noastră de birouri. Chifteluțele acelea au fost cu adevărat delicioase. Știu și eu să fac chiftele, dar ca acestea de la cantină nu-mi ies niciodată.

Plante/flori...

Au înflorit zambilele din ghivece. Au o culoare și un parfum cu adevărat speciale.

Lumini și luminițe...

Cea mai mare bucurie din săptămâna trecută a fost când fiul meu mi-a adus un dar fără o ocazie anume, doar din motivul că mi-au plăcut mie suporturile acestea de lumânări în decembrie, atunci când el cumpărase unul pentru o colegă, pentru Secret Santa. Și cum eu mă ocup de ambalarea cadourilor în familia noastră (uite un lucru de ținut minte pentru rubrica Unul din lucrurile preferate, din Jurnalul unei femei simple - îmi place nespus să ambalez daruri), când l-am ambalat, mi s-a lipit de inimă.
El a ținut minte și mi-a făcut această mare bucurie.

Grija de sine...

Îmi monitorizez tensiunea zilnic, încerc să renunț treptat la cafea (beau doar o ceașcă mică mică dimineața) și să ajung în pat înainte de miezul nopții.

Rugăciune/recunoștință/meditație/jurnal...

Se pare că e anul jurnalelor pentru mine. Am primit săptămâna trecută, o agendă de la prietena mea cea mai apropiată (nu spun cea mai bună pentru că toți prietenii sunt buni; nu există prieteni mai mult sau mai puțin buni, ci unii sunt mai apropiați decât alții), așadar am primit agenda din fotografie cu rugămintea să scriu câte ceva de-a lungul anului pentru ea și la rândul meu să îi ofer o altă agendă în care îmi va dedica și ea câteva rânduri și la sfârșitul anului să ni le oferim reciproc. Mi se pare o idee minunată!


Să ne ajute Preamilostivul Dumnezeu să fim prieteni iubitori, iertători, răbdători și jertfelnici! Și să purtăm cu cinste și această cruce, Crucea Prieteniei, un mare dar și o bucurie a vieții. Să ne purtăm în gând și în rugăciune! Să nu uităm că o prietenie este adevărată doar dacă este o prietenie în Hristos, doar atunci are sens, când este o iubire față de Dumnezeu și deopotrivă și față de aproapele nostru.

Sursa: Pinterest.com

Vă îmbrățișez pe toți în rugăciune și vă doresc o săptămână binecuvântată!

14 comentarii:

  1. Chifteluțele și prăjitura mă lasă rece dar așa aș mânca ardeiul ăla copt :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Bun și ardeiul copt. Știi de fapt care e secretul? Să îți pună altcineva în farfurie.
      Sănătate multă îți doresc! 🤗❤️

      Ștergere
  2. Daniela, chiar ai avut o saptamana linistita. Sa ai spor la lucru, ca esti foarte talentata.
    Foarte frumoasa si interesanta ideea acelei agende. Se vede ca prietena care ti-a daruit-o are un suflet frumos.
    Iti doresc o saptamana binecuvantata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! Să ai spor și tu în tot ceea ce faci!
      Întotdeauna m-ai încurajat... Îmi amintesc de începuturi, când vă arătam pe forum primele mele încercări cu croșeta și îmi spuneai că tot ce-mi lipsește mie e timpul. Cred că acum că au crescut copiii, mi-a dăruit Dumnezeu acel timp care-mi lipsea.
      O săptămână binecuvântată și ție! 🤗❤️

      Ștergere
  3. Vai, ce frumoase sunt zambilele!!! Poate imi cumpar si eu un ghiveci, ce m as bucura sa imi înflorească si mie!! Wow, ce idee interesanta cu agenda!! Ce frumos ca mai exista oameni simpli si frumosi care daruiesc si isi scriu câteva rânduri! La ce te ai gândit sa scrii? Citate sau povestiri?
    Ce gest frumos a facut fiul tau, sa te bucuri de ele!! Ce faine sunt!! Săptămână minunată, Daniela!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți înfloresc sigur, Oana, dacă le cumperi cu boboci. Se găsesc în supermarket, la Lidl, Kaufland, etc.
      În agendă voi scrie gânduri pentru prietena mea, citate care cred eu că i se potrivesc, amintiri comune, etc.
      Și mie-mi plac mult suporturile lumânărilor. Mulțumesc frumos!
      Să ai o săptămână binecuvântată! 🤗❤️

      Ștergere
  4. Frumoasă această săptămână de ianuarie a ta. Îmi place mult ideea prietenei tale. Sa umpleti agendele cu idei minunate vă doresc.
    A, apreciez gestul băiatului tau. Chiar frumoase acele suporturi de lumânări!
    PS: si mie îmi place să împachetez cadouri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mă surprinde deloc faptul că îți place să împachetezi cadouri, la câte minunății ies din mânuțele tale. Eu nu sunt atât de talentată la capitolul acesta, dar slavă Domnului, e plin Pinterestul de idei.
      Da, mi-a plăcut și mie mult ideea schimbului de agende. Îmi place și că nu am stabilit un termen limită. Lăsăm lucrurile să curgă firesc.
      Și pe mine m-a bucurat mult gestul lui Ștefan. Uneori, e atât de simplu să surprinzi pe cineva. Unde mai pui că fiind cu tematică de Crăciun, presupun că în ianuarie le-a cumpărat la reducere. Sper. 🤭

      Ștergere
  5. O săptămână plina de frumos, culoare, bucurie și prietenie ai avut! E atat de frumos si cald aici. Revin cu drag de fiecare data, chiar daca apuc sa comentez atat de rar.
    Si eu impletesc sosetele doar pe andrele circulare si pe amândouă odata, dar dupa un tutorial gasit la Irina. Oricum e o mare bucurie sa impletesc, ma repune in ordine cumva!
    Felicitări pentru tot frumosul pe care il construiesti in viata ta! 🤗🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Viorica! Ce frumos ai spus: "mă repune în ordine cumva". Da, acesta este cu siguranță unul din avantajele tricotatului. Te ajută să îți pui gândurile în ordine și să te liniștești.
      Nu știu de ce mi-a dat atâta bătaie de cap metoda aceasta de tricotare a șosetelor. Tutorialul e destul de clar și explicit, dar pur și simplu nu reușeam.
      Frumosul este prezent în tot ce ne înconjoară. Ne-a binecuvântat Domnul cu o lume plină de frumusețe. Totul este să o și vedem. Sau ce alegem să vedem. De pildă, mă uitam pe Facebook zilele trecute, după ce ne-a dăruit Dumnezeu zăpadă din belșug. Aproape toată lumea respira bucurie. Erau postări cu peisaje feerice. Când dau și de o fotografie a unui trotuar pe care începuse să se murdărească zăpada, cu o descriere de genul: "Gri-ul Bucureștiului." Nu-mi amintesc exact. Dar, m-am mirat că din toate peisajele acelea albe, omul respectiv a ales să vadă și să fotografieze gri-ul.
      Te îmbrățișez cu drag și îți doresc o săptămână binecuvântată! 🤗❤️

      Ștergere
  6. Bine te-am regăsit la bucuriile de ianuarie!
    Slavă Domnului, ai reușit să le dai de cap!
    Frumos firul!
    Îmi plac mult botoșeii!
    Superbe zambilele! Ce culoare frumoasă! Tare mi s-ar potrivi, nu?!
    Stefan știe să aleagă cadouri! E un atu!
    Să vă aducă bucurii, sa vă lumineze serile, cu dragoste!
    Sper, îmi doresc ca jurnalul prieteniei noastre, să ne aducă bucurie, inspirație, răspunsuri...amintiri dragi, pentru mai târziu!
    Nădăjduiesc, să învățăm, fiecare din noi, să prețuim oamenii pe care-i întâlnim, care vin în viața noastră, care îsi caută, pentru un timp , popas , în relația cu noi!
    Să-ți aducă, și această săptămână, bucurii, pace și ...răspunsuri la lecțiile de educație financiară!


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Lili! Da, ți se potrivește culoarea zambilelor. E o culoare care-ți place.
      Într-adevăr Ștefan alege cadourile cu inima și nu se uită câți bani îi rămân în portofel, atunci când vrea să facă o bucurie.
      Așa sper și eu în legătură cu jurnalul prieteniei noastre. Să ne amintim cu drag de aceste vremuri, când vom fi bătrâne (adică, și mai bătrâne :))), de va îngădui Domnul să ajungem la vârsta aceea.
      Așa să ne ajute Dumnezeu, să fim recunoscători pentru fiecare om pe care îl întâlnim. De la fiecare avem de învățat câte ceva.
      Te îmbrățișez! Și aștept să citesc postarea ta cu bucuriile lunii ianuarie. 🤗😘

      Ștergere
  7. Enjoyed reading your post so much, we all need to find joy in January. Thank you for the inspiration. Cute candle holders and look at those hyacinths, beautiful! What a wonderful gift idea from your friend, so thoughtful.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, dear Jean! I'm so glad you like these. I hope your week is a wonderful one. Hugs to you!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *