duminică, 14 ianuarie 2024

Bucurii de ianuarie - săptămâna a doua

Doamne ajută tuturor! Bine v-am găsit în a doua săptămână a provocării bucurii de ianuarie!

Provocare lansată de către Irina - Dulce casă

Pentru mine a fost o săptămână mai dificilă, care m-a pus pe gânduri și care, nădăjduiesc eu, mă va aduce mai aproape de Dumnezeu și de cei dragi, pe care îi iubesc cu toată ființa mea.

Colțișorul meu confortabil...

Pentru că m-am aplecat un pic mai mult spre partea de scrisori, jurnale, colțișorul tihnit din această săptămână, a fost seara, la biroul de acasă.

Un proiect creativ...

Deși am mai multe idei noi în minte, încă nu am avut vremea să încep un proiect nou. 
Îmi doresc de pildă, să cos ceva de genul acesta:

Sursa: Pinterest.com
pentru a le face copiilor mei câte o agendă cu câteva dintre rețetele mele. Sigur că acum este internetul plin de rețete, dar mă gândesc că totuși rețetele cu care mama le gătește copiilor mâncărurile copilăriei, vor avea întotdeauna însemnătate pentru ei.

Tratația săptămânii...

Deși aseară am pregătit vafe cu cocos


tratația săptămânii a fost pentru mine, răsfățul de după biserică.

Plante/flori...

Mi-am cumpărat săptămâna trecută zambile și primule de la Kaufland.

Lumini și luminițe...

Am găsit la Pepco, un sistem de prindere a fotografiilor, cu leduri și cum l-am simțit pe dragul meu soț cam irascibil în ultimele zile, m-am gândit să îi reamintesc că este cel mai iubit dintre pământeni. Așa că am umblat în sticla cu 100 de motive pentru care îl iubesc, pe care i-am dăruit-o de Crăciunul trecut, am scos câteva bilețele la întâmplare și le-am prins cu cleștișori, pe perete.



Grija de sine...

Nimic semnificativ la această rubrică. Poate doar faptul că am început să-mi monitorizez tensiunea arterială și să-mi notez valorile în Bujo.

Rugăciune/recunoștință/meditație/jurnal...

Am început câte un jurnal dedicat fiecărui copil al meu.

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână binecuvântată!

16 comentarii:

  1. Draga mea, este mereu o bucurie sa vin aici si sa citesc aceste crampeie de viata ale tale. Te definesc asa de frumos si iti fac cinste. Iar noua, celor care te citim ne aduc muuuulta bucurie. Asa simt! Esti o bucurie! Sa nu uiti asta niciodata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ancuța dragă, ce pot să spun, decât ceea ce am învățat chiar de la tine: "Frumusețea stă în ochiul privitorului."
      Pentru că tu ești bucurie, îi vezi și pe cei din jur la fel.
      Pace și bucurie la toată lumea!
      Te îmbrățișez cu drag și dor! 🤗❤️

      Ștergere
  2. Imi plac jurnalele. Si cele de pe birou, si cele pentru copii (textele din interior). O saptamana cu bucurii sa îți dea Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Corina! De fapt jurnalele din prima fotografie sunt cele pe care le-am ales să scriu în ele pentru copii. Le am de mai multă vreme, primite în dar de la nașa noastră de cununie, dar încă nu le-am folosit.
      În cel de-al treilea, cu copertă roz voi scrie gânduri pentru o prietenă.
      O săptămână binecuvântată și ție! 🤗❤️
      Pace și bucurie!

      Ștergere
  3. V-am descoperit de curand, va urmaresc si va citesc cu drag. Sunteți o bucurie si o inspirație! Postarile dumneavoastră ma indemna la autoanaliză si ma motiveaza sa imi dau silința sa devin mai sarguincioasa, mai atenta, mai buna. Multumesc. Ati aparut in viața mea exact atunci când aveam mai mare nevoie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit, dragă Mihaela! M-aș bucura să ne tutuim. Poposind aici, în căsuța mea virtuală, e ca și cum ai sosi în căminul meu și am bea o cafea împreună și am sta la povești... Ne-am simți mai aproape dacă am lasă politețea deoparte. 🥰
      Îți mulțumesc pentru cuvintele frumoase. Nu le merit. De la Dumnezeu sunt toate.
      Maica Domnului să te mângâie și să-ți ușureze orice povară! Nu uita că nu ești singură.
      Te îmbrățișez cu drag și îți doresc o săptămână binecuvântată! 🤗❤️
      Sus să avem inimile!

      Ștergere
  4. Bine te-am regăsit și...aici, la Bucurii de ianuarie!
    Mi-au lipsit postările tale!
    Mă bucur că am reușit să ne îndulcim, după biserică! Am ieșit, fiecare din noi, din rutina zilnică și ne-am adus o doză mică de serotonină!
    Cum e la tine și câtă grijă aduni lucrușoarele, petele de culoare, picăturile de iubire revărsate în toate anotimpurile...ar putea să se numească simplu, "Bucurie"! Pentru tot anul!
    Minunată ideea cu jurnalele pentru Ștefan și Maria!
    Și ce frumos ai pregătit "ospățul " recunoștinței și al dragostei pentru Cristian! E firesc să te iubească enorm!❤
    Frumos ți-au colorat casa primulele!
    Maica Domnului să vă acopere cu Sf.Acoperământ și să dăruiască sănătate, răspuns bun la rugăciunile voastre!
    Nădăjduim că Domnul la toți ne poartă de grijă și săptămâna viitoare să fie una cu blândețe, senin, sănătate și bucurii!
    Te îmbrățișez !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai revenit, draga mea! Dragostea voastră mă îndeamnă să scriu mai des. Și eu mă bucur că după ce ne-am îndulcit sufletul cu Sfânta Liturghie, ne-am îndulcit și trupul cu prăjitură, înghețată și cafea. Un adevărat răsfăț!
      Bucurie să avem cu toții și recunoștință. Slavă Domnului și pentru cele bune și pentru cele mai puțin bune! Toate sunt spre folosul nostru.
      Cât despre firescul de a fi iubit... De fapt, cred că este mai firesc să iubim. Viața ne-a învățat că nu ni se cuvine nimic. Noi însă suntem datori să iubim. Și pe cei ce ne iubesc, dar și pe cei ce ne urăsc. Aici vine greutatea. Și smerenia. Aici, să cerem mila Domnului.
      Îți mulțumesc pentru pontul cu florile de la Kaufland. Sunt superbe! A fost greu să mă limitez la două. Inițial, umplusem căruciorul. :)))
      Măicuța Domnului să vă poarte și vouă de grijă mereu!
      De abia aștept să citesc bucuriile săptămânii și la tine.
      Te îmbrățișez și eu cu drag! ❤

      Ștergere
  5. Ce calendare frumoase ai!😍
    Aștept caietul meu! Am de scris multe ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! De fapt, le am de vreo doi ani, dar le țineam la biroul de la serviciu. Mi le-a dăruit Cristian. Unul este cu citate despre dragoste pentru "365 de zile de iubire". Și celălalt "Un cuvânt pentru fiecare zi a anului din înțelepciunea Cuviosului Iosif Isihastul."
      Sigur. Pregătesc o agendă pentru tine. Cu toată dragostea! ❤

      Ștergere
  6. Daniela, suflet cald și atât de drag nouă!
    O postare înduioșătoare 😘😘😘
    Sa ai mult sport în tot ce ți-ai propus!
    Te îmbrățișez cu mult drag, prietena draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet, dragă Andreea! Maica Domnului să îți ajute și ție în toate!
      Te îmbrățișez și eu cu toată dragostea! 🤗❤️

      Ștergere
  7. I love this! The craft you want to start reminds me of a cross-stitch my late mother-in-law made me that hangs in my kitchen (well, it comes down for Christmas decor but is now back in its proper location). And there is definitely something special about mother's recipes...wish I had more of my mom's regular dinner recipes as opposed to the special occasion ones.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. How nice! God rest your mother-in-law! I would love for memories like this to remain after my death.
      That's what I think too, that my mother's recipes are precious.

      Ștergere
  8. Cât de frumoase sunt bilețelele pt. soț! Pline de sensibilitate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Adelina! A fost cel mai apreciat dar din toate câte i-am dăruit. :)
      S-a bucurat mult.
      Să ai o săptămână minunată! 🤗

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *