marți, 16 ianuarie 2024

Șosete tricotate - luna ianuarie

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit! 

Cu ajutorul Domnului am biruit prima pereche de șosete din acest an. Doar pentru mobilizarea personală le-am numit șosetele lunii ianuarie. Mi-aș dori să lucrez câte o pereche de șosete pe lună. Așa cum mi-ar plăcea să croșetez și câte o pereche de botoșei lunar. Să croșetez și vreo 2-3 pături, să cos, să fac mărțișoare, goblen, etc. :)))

Până una alta, să mulțumesc Domnului că am lucrat această pereche. Nu știu de ce, dar mie mi se pare greu să fac șosete. Adică, le lucrez foarte încet. Știu că femeile din satul meu, făceau asta natural și extrem de repede. Dar, eu am lucrat la ele jumătate de lună și cotcodăcesc pe aici ca găina din poveste, mândră tare de mărgica mea. :)




Cu speranța că voi reveni cu șosetele lunii februarie în... luna februarie... anul acesta :)))

Vă doresc noapte cu pace și vise plăcute! Înger păzitor la somn!

10 comentarii:

  1. Foarte frumoase sunt Daniela. Sa ai spor la lucru, pentru ca eu imi doresc sa vad si perechea lunii februarie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Ioana! Mult spor și ție în tot ce faci! 🤗 Sper să le încep în weekend.

      Ștergere
  2. Foarte frumoase! Felicitări! Cu nadejde sigur le vedem terminate si pe cele din februarie anul acesta! 🤗🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc, dragă Viorica! Așa este, cu nădejde le voi duce la bun sfârșit și pe cele din februarie. 🤗

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Mihaela! Să ai și tu spor în activitățile tale! 🤗

      Ștergere
  4. Minunate!
    Îmi place mult degradeul firului! Mă trimite cu gândul la mare!
    Ne vedem in weekend: tu să începi șosetele pentru luna februarie și eu pe cele din ...ianuarie!
    Spor, sănătate, liniște și bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, draga mea! De le vom începe împreună, vor fi cu atât mai binecuvântate.
      La fel îți doresc și eu! 🤗

      Ștergere
  5. Oh, I like your January socks. So pretty! Can't wait to see your February socks.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, dear Jean! I've already started the ones for February, fearing I won't finish them.
      Hope you have a blessed Sunday!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *