miercuri, 3 ianuarie 2024

Pătură "Double trouble" - săptămâna a douăzeci și șaptea

Doamne ajută tuturor!
Pentru că încă sunt în concediu până la sfârșitul săptămânii, mă bucur să avansez la păturica Double trouble.
Aseară am încheiat și săptămâna 27, penultima. Acum lucrez la ultima. Și dacă mă ajută Dumnezeu,
diseară și mâine îi voi face bordura, o voi spăla și o voi pune la blocat. În weekend, poze. :)
Pentru săptămâna 27 am folosit croșeta tunisiană, cu fir și culoarea Duck Egg, de la Stylecraft.




Să aveți o după amiază binecuvântată!

4 comentarii:

  1. Ce mă bucur pentru tine că esti aproape de terminarea acestui proiect. Felicitări.
    Astept cu nerăbdare să vad finalul. Mult spor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, dragă Niko!
      Spor și ție în tot ceea ce faci! 🤗❤️

      Ștergere
  2. Daniela, mi se pare mie sau aceasta parte cu croseta tunisiana cu fir se aseamana cu tricotatul? Nu am lucrat niciodata cu croseta tunisiana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact așa, Ioana. Rezultatul seamănă foarte mult cu tricotatul, dar metoda mi se pare mult mai greoaie. Cu andrele e mai ușor și mai rapid.
      Însă, am vrut să învăț și asta și să respect întocmai schemele și tutorialele proiectului. A fost un exercițiu de voință pentru mine.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *