sâmbătă, 27 ianuarie 2024

Jurnalul unei femei simple (63)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Pentru astăzi... 
Sâmbătă, 27 ianuarie

Afară...
E iarnă. Iarnă adevărată. Avem zile cu ger și zăpadă înghețată. În afară de drumurile la serviciu, biserică și la cumpărături, nu am ieșit deloc. Singura "plimbare" este între casă și apartament. Adică, vreo sută de metri. :)) 

Mă gândesc...
La viață. Prin câte trece omul într-o viață... Dac-am ști... Slavă Domnului că avem nădejdea mântuirii!

Sunt recunoscătoare...
Cred că am mai scris cândva, dar sunt recunoscătoare că m-am născut și am crescut într-o familie de creștini ortodocși. Că deși nu știam prea multe despre ortodoxie, o trăiam. Dumnezeu era în casa noastră.

În bucătărie...
În oală fierbe un cocoș. Un cocoș adevărat, crescut în curte. În curtea fratelui meu. Au fost zilele trecute pe la noi și ne-au adus un cocoș și ouă proaspete. 
După prânz vreau să frământ gogoși. 

Sunt îmbrăcată...
În pantaloni de casă, în carouri, tricou și polar roșu. În picioare am șosete de lână tricotate de către mama mea cu ani în urmă. 

Meșteresc...
La șosete. 


Și am încheiat o bluză pe care i-a tricotat-o mama Mariei. Și i-am croșetat colțișori pe margine.


Lucrează atât de frumos! Niciodată nu voi ajunge la înălțimea ei.


Citesc...
Încă nu am abandonat La răsărit de Eden, de John Steinbeck, deși am fost tentată să o las de câteva ori. Nu-mi place. Și aproape am ajuns la jumătate. Nu pricep de ce e atât de lăudată pe toate grupurile de lectură. Cred că pur și simplu nu mi se potrivește mie. Sau poate nu am starea și răbdarea necesare unei astfel de lecturi, în această perioadă. 
Așa că, pentru diseară am pus pe noptieră Întoarcerea la Hristos, scrisă de Ioan Ianolide. Am citit-o în urmă cu 15 ani și pot spune că e una din cele mai bune cărți pe care le-am citit vreodată.


Sper...
Să o miluiască Dumnezeu pe mama mea. De puteți spune un Doamne ajută pentru ea, vă va răsplăti Dumnezeu. Elena se numește.
 
Învăț...
Diferite tipuri de călcâie pentru șosete. Nu râdeți. Sunt nenumărate. Nu mi-am închipuit vreodată că sunt atât de multe.


În casă...
După ce termin această postare, mă înfig împreună cu dragul meu în curățenia de sâmbătă. În rest, e cât de cât ordine și ce e cel mai important în această perioadă, e cald. Slavă Domnului!

Ascult...
You are my home - Chayanne & Vanessa Williams.


Un film pe care îl recomand...


August Rush - 
un film despre nădejde și credință, dar și despre talentul ce se află în noi și care poate schimba lumea din jur.

"Muzica este pretutindeni în jurul nostru. Tot ce trebuie să facem este să o ascultăm".

Unul din lucrurile preferate...
Colecțiile de cărți. Sunt entuziasmată că m-am abonat la noua colecție lansată de Editura Litera.


Câteva dintre ele le-am citit deja, pe unele chiar le am în alte ediții, dar cum spuneam mai sus, îmi plac colecțiile. :)

Un citat...
"Cât costă o îmbrăţişare după ce ai fost strivit?
Cât costă cămaşa pe care o dăruieşti după ce ţi s-a luat totul?
Cât costă aruncarea în apă pentru a-l salva pe celălalt când nu ştii să înoţi şi ţi-e teamă de apă?
Cât costă iertarea după ce ai fost torturat?
Cât costă zâmbetul născut din şuvoaie de lacrimi?
Cât costă mângâierea celui pe care tocmai l-ai rănit?
Am învăţat să apreciez tot ceea ce primesc. Însă de multe ori privesc în spatele a ceea ce se vede, la preţul ascuns ochilor şi inimilor grăbite, să văd cât a costat cu adevărat. Fiindcă tindem să trecem de multe ori cu vederea preţul adevărat, fără să preţuim la justa valoare ceea ce primim. Şi să nu ne dăm seama că într-o simplă îmbrăţişare putem primi uneori, nevăzută, chiar inima unui om.
Şi inima unui om nu are preţ..."
(Alexandra Svet)

O fotografie...

The Greater Blue Mountains Area in Australia. 
Photos By Richard/Shutterstock
Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...

Moraine Lake in Alberta, Canada. 
Galyna Andrushko/Shutterstock
Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Malachite from yangchun mine guangdong province China
Photo Copyright  @future_mineral
Source: Geology Addictive
Din iubita mea Românie...

Lacul Scropoasa, comuna Moroeni, județul Dâmbovița, în Munții Bucegi, la 1197 de metri altitudine.
Sursa: Călător în bascheți


Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână minunată!

9 comentarii:

  1. Weekend minunat, Dana! Vad ca te-ai abonat la Litera, ma bucur! Lecturi placute! Multa sanatate mamei, am spus un Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Oana, îți mulțumesc încă o dată că ai postat despre noua colecție de cărți! Datorită ție am aflat de ea.
      Dumnezeu să-ți răsplătească dragostea!
      Te îmbrățișez și îți doresc un weekend minunat! 🤗❤️

      Ștergere
  2. Dumnezeu să înmulțească pacea, bucuria și starea de bine, pentru toți casnicii tăi!
    Te-ai chinuit un timp cu șosetele, dar, sunt minunate!
    Sf. Nectarie și toți sf. dr. fără de arginți , să mijlocească pentru mama ta, Elena, la Bunul Dumnezeu să-i dăruiască răspuns bun la toate rugăciunile, sănătate și pace sufletească!
    Te îmbrățișez!
    Weekend liniștit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnul să ne ajute tuturor, draga mea! Și să-ți răsplătească dragostea!
      Cu șosetele, daa. Tu știi cel mai bine. Doar ne-am străduit împreună. 🤭 Tu ai mai încercat? Dar cu șalul croșetat cum merge?
      Te îmbrățișez și eu. Seară binecuvântată! 🤗❤️
      Ne vedem la slujbă?

      Ștergere
  3. Sanatate mamei!Doamne ajuta Elenei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Mirela! Sănătate multă și mamei tale! Te îmbrățișez! 🤗😘

      Ștergere
  4. Sunt superbe sosetele, firul frumos colorat iese in evidenta, se vede ca sunt ingrijit si cu migala lucrate.
    Am lucrat si eu la început vre-o 2-3 tipuri de calcai, dar am rămas peste ani doar cu unul singur. Imi mai vine uneori cheful să învăț altceva, dar lipsa de timp ma face tot pe acelasi sa il repet!
    Cartea lui I Ianolide este si pe noptiera mea, sper sa o termin anul acesta, alaturi de inca multe altele. Săptămâna binecuvântată cu spor!
    🤗🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Viorica! Mă onorează cuvintele tale. Tu lucrezi absolut minunat. Sunt fascinată de șosetele care ies din mânuțele tale.
      Să ai spor la lucru și la citit! 🤗😘

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *