vineri, 1 septembrie 2023

Pătură "Double trouble" - săptămâna a douăzeci și patra

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

În sfârșit în seara aceasta am încheiat cele câteva rânduri din săptămâna a douăzeci și patra. Chiar nu știu de ce mi-a luat atât de mult timp. Singura scuză ar fi că această păturică a trecut în plan secund și am lucrat mai mult la cea cu pătrățele, din simplul motiv că acelea sunt mai ușor de cărat după mine prin tramvai, metrou, autobuz. 

Dar, dau slavă Domnului că am mai bifat o săptămână de lucru. Ar mai fi doar cinci, din care ultima reprezintă bordura.


Am folosit patru din culorile proiectului: Cream, Mocha, Duck Egg și Storm Blue.


Modelul reprezintă un zig-zag format din lănțișoare, încadrat firește de cele două succesiuni de culori.
Croșeta folosită la acest model este cea clasică (nr. 4).


Nădăjduiesc să revin cu săptămâna 25 înainte de Crăciun. :))
Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc un weekend minunat!

Sursa: Pinterest.com
Mă duc să mai croșetez un pătrățel între două mașini de rufe. 

4 comentarii:

  1. Arată din ce in ce mai frumos. Eu sper că de Crăciun să o folosești. Să ai spor la lucru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana!
      Domnul să îți ajute și ție în tot ce faci!
      Weekend binecuvântat! 🤗😘

      Ștergere
  2. Imi place foarte mult cum arata patura ta, abia aștept să o văd finalizată. Imi place forfecuta in forma de pasare...hihi.
    Spor in continuare. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Mihaela!
      Forfecuța... Am cumpărat-o cu foarte mulți ani în urmă de pe Amazon. O tot vedeam în tutoriale și fotografii pe internet și la noi încă nu apăruse. 🙃
      Acum se găsește și la noi în țară. Cred că pe Fir de tricotat povești am văzut-o. Se numește Forfecuță pentru broderie. Și costă 25-30 lei.
      Mulțumesc mult! Spor în toate și ție! 🤗😘

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *