duminică, 23 aprilie 2023

{ Blog 365...day 113 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Hristos a înviat! Bine v-am regăsit!
Pentru că am ajuns destul de târziu acasă și nu am avut vreme să pregătesc o postare, dar în același timp, nu aș vrea să sar ziua, în seara aceasta vă voi lăsa o rugăciune pentru cel ce ne păstorește pe fiecare dintre noi, "călăuză pe marea vieții, cunoscător al neputințelor noastre și puternic rugător pentru iertarea lor", părintele duhovnic. "Mâna cu care ne agățăm de Rai"...


Rugăciune pentru duhovnic

Doamne Iisuse Hristoase Fiul lui Dumnezeu, care pe desfrânatul şi pe tâlharul i-ai primit, primeşte şi rugăciunea mea pentru robul Tău duhovnicul meu (N) ales de Tine să poarte povara păcatelor mele în faţa Ta, aşa precum Tu porţi povara lumii întregi în faţa Tatălui Ceresc. Iartă-i toate greşelile lui pentru dragostea şi jertfa stăruitoare, ca să pun început bun de pocăinţă, eu oaia rătăcita. Cercetează-l degrabă şi vezi nevoile lui. Vindecă-l de toată boala şi de toată întinăciunea trupească şi de slăbiciunea firii celei căzute. Izbăveşte-l de toţi vrăjmaşii văzuţi şi nevăzuţi, de tot răul şi ispitele ce i-au venit pentru păcatele mele. Sporeşte-i înţelepciunea, îndelunga-răbdare, liniştea, pacea şi mulţumirea sufletească. Înmulţeşte-i puterea, sporeşte-i blândeţea şi purtarea de grijă şi împlineşte toate cele de folos lui. Dă-i minte luminată şi pricepere sfântă care pogoară de la Tine, Împăratul Luminilor. Bine-sporeşte în el Doamne şi dăruieşte-l sănătos, îndelungat în zile, drept învăţând cuvântul adevărului Tău. Amin (metanie).
Împărate Ceresc Mângâietorule, deschide stavila cerului şi plouă peste duhovnicul meu (N) belşug de har şi bogată milă. Pogoară-te asupra lui, odihneşte-te în el pururi şi ravarsă peste el mulţimea îndurărilor Tale. Amin. (metanie)
Maica Domnului, acoperă cu atotputernicul tău Acoperământ pe robul tău, duhovnicul meu, (N) şi roagă-te Bunului Dumnezeu să-l miluiască pentru rugăciunile tale. Izbăveşte-l de toată ispita trupească şi sufletească, curăţeşte-l, tămăduieşte-l, întăreşte-l şi sănătate deplină dăruieşte-i. Amin (metanie).
Cuvioase Părinte Siluane roagă-te Domnului să miluiască şi să mântuiască pe duhovnicul meu (N) pentru rugăciunile tale. (metanie).
Cuvioase Arsenie cel Mare roagă-te Domnului să miluiască şi să mântuiască pe duhovnicul meu (N) pentru rugăciunile tale. (metanie).
Cele nouă puteri cereşti, Sfinţi români, Mucenici şi Muceniţe, Cuvioşi şi Cuvioase, rugaţi-vă Domnului să mântuiască şi să miluiască pe duhovnicul meu (N) pentru rugăciunile voastre (metanie). Amin.

Foto și pictură: Roxana Batariuc
Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Wulfenite
Red Cloud Mine, Arizona
Collection of Collector's Edge Minerals Inc.

Gândul zilei...
"Un om fără duhovnic este un om care și-a pierdut răsăritul." 
(Pr. Vlasie, pustnicul Viglei)

Noapte cu pace tuturor!

2 comentarii:

  1. Adevarat a inviat!
    Ce important e sa ne rugam si noi pentru duhovnic, nu doar el pentru noi, multumesc ca mi-ai deschis ochii.
    Si multumesc si pentru faptul ca datorita tie am descoperit acum creatiile Roxanei Batariuc (n-am auzit de ea pana acum) care sunt asa de frumoase! Asa de mult imi place stilul ei (de a picta si de a coase haine).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, mă bucur din toată inima dacă ți-am fost de folos. Așa învățăm, unii de la alții. Îmi aduc aminte cum, cu mulți ani în urmă, am mers într-o biserică în București și am întrebat o fată ce trebuie să scriu pe pomelnicul de Sf. Maslu și mi-a spus: Numele celor vii din familie, începând cu numele preotului duhovnic. Atunci mi-am spus mie însămi: Cum de nu m-am gândit? Și de atunci nu-mi lipsește de pe pomelnic; e în fruntea tuturor. :)
      Roxana este o fată cu adevărat specială, am cunoscut-o și personal (întâmplător, ne spovedeam la același duhovnic) și de-a lungul timpului m-am bucurat și de câteva din lucrările ei pe care le-am oferit în dar: tablouri de familie, icoane, îngerași, păsărele, etc

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *