marți, 5 septembrie 2023

{ Blog 365...day 248 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Spuneam zilele trecute că sunt recunoscătoare pentru confortul în care trăiesc. Pentru acoperișul de deasupra capului, pentru patul cu cearșafurile curate, pentru mâncarea proaspătă și apa rece și la discreție, pentru hainele confortabile și pentru toate aparatele care s-au inventat de-a lungul timpului și care ne fac viața mai ușoară.

Sunt de asemenea recunoscătoare pentru omul care veghează lângă mine atunci când nu mă simt bine, care îmi masează genunchii rămași înainte de vreme fără cartilaj, care mă învelește noaptea când dorm.

Sunt recunoscătoare pentru iubirea nemărginită cu care mă învăluie cei dragi, deși știu că nu o merit. Soțul meu, copiii mei, mama mea... Doamne, răsplătește-i Tu cu darurile Tale nemăsurate, că eu nu știu a le mulțumi îndeajuns!

Sursa: Pinterest.com

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Bournonite
Locality: Potosi Department, Bolivia
Dimensions: 5.4 X 5.6 X 3.7 cm
Sursa: Geology Love

Cuvântul zilei... 
"Recunoștința este calea directă spre Dumnezeu și ingeri. Daca avem răbdare, oricât de mânioși și supărați ne simțim, putem găsi ceva pentru care să fim recunoscători. Cu cât mai mult căutăm recunoștința, cu atât ingerii ne vor da mai multe motive să fim recunoscători și fericiți in viață.”
(Terry Lynn Taylor)

Noapte cu pace tuturor!

12 comentarii:

  1. Ce frumos, Daniel draga mea!
    Sa fii mulțumitoare pt toate aceste daruri! Așa cultivând o stare de mulțumire, vei atrage multe gânduri bune ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, draga mea. Să dăm slavă Domnului și să înțelegem că toate sunt din mila Lui, că nimic nu ni se cuvine și că putem să le pierdem oricând.

      Ștergere
  2. Daniela, sunt niște suplimente alimentare care “refac” cartilajele, sunt cu acid hialuronic. Se gasesc și pe piața românească, dar au un preț uriaș, mai bine se comanda in SUA. Sunt de la Dr Best și le poți vedea pe site-ul iherb. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajută, Andreea! De doi ani am făcut chiar infiltrații cu acid hialuronic la genunchi (ultima dată în ianuarie), plus recuperare medicală, dar văd că deja s-a "mâncat" iar.
      Suplimente nu am luat, e adevărat. Mulțumesc mult!

      Ștergere
  3. Scuze, nu reținusem eu bine, nu este acidul hialuronic cel care ajuta (am comandat pentru mama un set de suplimente de la Doctor’s Best, pentru mai multe probleme de sănătate, soțul meu are oarecare pregătire medicală in domeniul Nutriției și el știe mai bine). Acesta este pentru cartilaje: https://ro.iherb.com/pr/doctor-s-best-glucosamine-chondroitin-msm-with-optimsm-120-veggie-caps/22

    RăspundețiȘtergere
  4. Fiecare din noi, este un miracol pentru celălalt!
    Ce binecuvântare este când înțelegem și prețuim asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate că ai dreptate, draga mea. Dar, eu nu mă simt deloc așa. Simt însă cu toată ființa dragostea celor din jur și sunt foarte recunoscătoare pentru asta.
      Te îmbrățișez!

      Ștergere
  5. What a wonderful reminder to take some time for gratitude today.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm so glad, Jean, knowing from your posts that you are actually always grateful.
      Have a blessed day!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Așa este, Ioana. Prin credință putem vedea slava și strălucirea Sa. Și făgăduința Lui minunată!
      Te îmbrățișez!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *