sâmbătă, 2 septembrie 2023

Jurnalul unei femei simple (43)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!
Săptămâna trecută am sărit peste acest jurnal. Am avut un weekend plin, ca o șaorma. Cu de toate. :))) Slavă Domnului a trecut. Toate trec...

Pentru astăzi...
Sâmbătă, 2 septembrie 2023 

Afară...
Calendaristic a început toamna, dar vara încă nu se lasă dusă. Încă este foarte cald și nu plouă. Cu mila Domnului, așteptăm să se mai răcorească.
Și totuși, vine toamna...


Iubesc toamna cu culorile ei incredibile, așa de frumos așezate de Dumnezeu, cu temperaturile mai blânde și aerul mai ușor de respirat, decât cel din timpul verii.
E momentul potrivit să ne adunăm la un ceai sau o cafea de toamnă, timp în care să admirăm culorile arămii ale naturii și să ne mângâiem sufletește unul pe altul. 

Mă gândesc...
Că este prima toamnă din ultimii douăzeci de ani în care nu cumpăr rechizite, uniforme, ghiozdane... Săptămâna trecută am simțit o ușoară nostalgie privind vitrinele magazinelor pregătite pentru începerea școlilor.

Sunt recunoscătoare...
Pentru condițiile în care trăiesc. Mă gândesc de multe ori la cât de multe aparate s-au inventat de-a lungul timpului și la cât de mult s-a ușurat viața noastră. Îi povesteam zilele trecute fiicei mele cum făceam salata de vinete în copilărie, bătând vinetele coapte cu un tocător din lemn. Acum le punem împreună cu ceapa, uleiul și sarea în robotul de bucătărie și în câteva zeci de secunde, salata e gata.

În bucătărie...
Miroase a pâine caldă. Și a cafea. De prânz vom mânca la mama, la Plopșoru (vom pleca imediat ce se termină revizia centralei termice), iar pentru diseară avem în plan să facem pește la cuptor cu legume. 

Sunt îmbrăcată...
Într-o rochie bleumarin cu imprimeu floral.

Meșteresc...
Sunt pe final cu pătura Mariei (granny square), am încheiat săptămâna 24 la păturica Double Trouble și mă mănâncă degetele să fac ceva nou, un proiect mic de toamnă (încă nu știu ce). Dar, mă străduiesc să nu mai încep altceva, până nu închei cele două păturici.

Citesc...
Am terminat cartea lunii august și vreau să încep să citesc... 


Sper...
Să avem o toamnă blândă, să putem să aducem câteva îmbunătățiri casei. Și să ne descurcăm și financiar în sensul acesta. Cu voia Domnului.
 
Învăț...
Să unesc pătratele păturicii. Am mai făcut asta la gentuțele Floarea-soarelui, dar sunt mai multe moduri de a le uni. Săptămâna viitoare vreau să le studiez/exersez pe fiecare în parte și poate chiar voi face o postare separată pentru asta.

În casă...
Încercăm să ne pregătim ușor ușor pentru noul anotimp, să mai schimbăm/reparăm câte ceva pe la casă. Cum spuneam mai sus, azi a venit cineva să facă revizia pentru centrala termică și pentru instalația de gaze.
Și vreau să decorez puțin interiorul casei cu decorațiuni de toamnă.

Ascult...
Am strâns toamnă după toamnă...



Un film pe care îl recomand...
 Children of Heaven (1997) Un film cu totul și cu totul de excepție. Merită văzut chiar împreună cu copiii. Este despre un băiat care pierde pantofii surorii sale și apoi este nevoit să își împartă proprii teneși cu sora lui ca să poată merge la școală amândoi (pe rând). Și acesta este abia începutul...

Unul din lucrurile preferate...
Iubesc toamna. Fiecare anotimp are frumusețea și farmecul lui, însă toamna are un loc special în sufletul meu.

Un citat...
Toamna se bucură de schimbare, chiar dacă asta înseamnă că se va sfârăma în mii de bucăți. 
(Angie Weiland Crosby)

O fotografie...
Sursa: Lumea, prin ochii mei...
O multitudine de nuanțe și culori, de la pajiștea cu lumina ca mierea, la cerul de un albastru parcă ireal, trecând prin toate nuanțele de verde. Mai, mai că-mi vine să-mi comand niște fire de croșetat în această combinație de culori. :))

Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...
La munte, dar nu chiar acum, ci prin octombrie. Atunci coloritul frunzelor face peisajele și mai spectaculoase.

Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Fire Agate from Deer Creek, Arizona, USA
© Structure Minerals
Sursa: Geology Love
Din iubita mea Românie...
Parcul Natural Apuseni - Peșteri


Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc din tot sufletul tuturor, o toamnă bogată cu roade sufletești, împliniri, multă sănătate și numai bucurii!

8 comentarii:

  1. O toamna minunata sa aveti, plina de culori frumoase
    si bucurii.
    Multe idei noi in acest jurnal. Multumesc frumos, draga Daniela.
    Un prim weekend de toamna placut! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O toamnă minunată și ție, dragă Suzana! Domnul să vă dăruiască toate cele bune și de folos!
      Mie nu mi se pare deloc că aduc ceva nou. La tine însă, citesc și mă minunez. Găsesc o mulțime de idei noi la care nu m-aș fi gândit niciodată.
      O săptămână binecuvântată îți doresc! 🤗😘

      Ștergere
  2. întotdeauna m-am simțit aici ca și acasă, dar acum ... musai să mă descalț, chiar am ajuns acasă. mă bucur tare mult să văd că vă plac Apusenii! pietricica aia e minunată, pe cît de mică pe atât de drăgălașă!
    spor în toate cele bune și plăcute lui Dumnezeu să aveți! o toamnă blândă plină de frumos.
    pace și bucurie!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum știi tu să bucuri inimile noastre și cu fotografii minunate, dar și cu asemenea vorbe de suflet.
      Apusenii... Cum să nu-i iubești? Am amintiri tare frumoase de acolo.
      Spor în toate și vouă și o toamnă minunată cu multe roade duhovnicești!
      Pace și bucurie și la voi să fie! 🤗🤗

      Ștergere
  3. O toamnă frumoasa Daniela. Și să vă ajute Dumnezeu să realizați tot ceea ce v-ați propus.🤗🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O toamnă minunată și rodnică vă doresc și eu, Ioana! Doamne ajută tuturor! 🤗🤗

      Ștergere
  4. Oh, I do love to watch the leaves change color. Our mornings have been a bit cooler lately so I know autumn is on it's way to us. Slowly (very slowly) trying to get our home ready as well.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's beautiful autumn with all its colours. Can't wait to see it in your photos too.
      I hope you have a wonderful fall!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *