duminică, 17 septembrie 2023

{ Blog 365...day 260 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Sursa: Pinterest.com
Să învățăm să-l ascultăm pe celălalt... Adeseori, tot ceea ce are nevoie cel de lângă noi, este să fie ascultat. Să-l ascultăm când vrea să ne spună durerea lui, sau când vrea să ne împărtășească bucuria lui. Poate că nu putem întotdeauna să îl ajutăm să își rezolve problema, nu putem găsi soluții, nu putem avea un răspuns la ceea ce îl frământă, dar cel puțin să învățăm să îl ascultăm. Poate că uneori este de ajuns. Și nu este atât de greu. Și sigur e de folos.

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Malachite stalactite slices
From @misty_andy_crystal
Sursa: Imagine Gems
Cuvântul zilei... 
„Îl văd eu pe cel de lângă mine?
Pot eu să-mi opresc gândul asupra existenței lui câteva clipe pe zi?
Pot eu să-i spun: Doamne, ajută-i? Doamne, vindecă-l?
Pot eu, în ciuda greutăților și neajunsurilor proprii, să-l întâmpin cu fața luminoasă și zâmbitoare și cunoscându-i greutatea să-l compătimesc, adică să port împreună cu el greutatea lui?”
(Mitropolitul Iosif, Calea anevoioasei iubiri)

Noapte cu pace tuturor! Și o săptămână binecuvântată!

4 comentarii:

  1. Doamne, ajuta-ne sa fim mai atenti la cei de langa noi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, how true it is that we need to listen to each other more. Listen to hear and not to respond.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Right. Very nice and true you said! Hope you have a blessed day!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *