duminică, 17 septembrie 2023

Jurnalul unei femei simple (45)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Pentru astăzi...
Duminică, 17 septembrie 2023 

Afară...
Este o zi de toamnă minunată, însorită, blândă și caldă. Dimineața și seara e puțin mai rece, dar la orele amiezii este cald și frumos. Zile perfecte pentru plimbări ori pentru băut cafeaua în curte.
Ieri am croșetat o vreme afară, pe balansoar. Sunt momente de pus la inimă.

Mă gândesc...
La mamaia mea, Lucia, mama mamei mele, care s-a mutat la Domnul într-o zi de 16 septembrie, acum 32 de ani. A fost o femeie credincioasă, blândă și frumoasă atât la chip, cât și la suflet. Și de o înțelepciune ieșită din comun, în ciuda celor numai câțiva ani de educație.
 
Sunt recunoscătoare...
Pentru sănătate și zile mai bune, fără dureri. Săptămâna trecută a fost puțin mai grea din acest punct de vedere, nu m-am simțit prea grozav, dar slavă Domnului pentru toate. Doar așa pot aprecia o zi fără dureri.

În bucătărie...
Am gătit ieri o ciorbă de legume, azi la prânz am mâncat mămăligă cu unt și ou (o mâncare pe care ne-o pregăteau în copilărie), iar pentru diseară avem păstrăv la cuptor cu garnitură de orez.

Sunt îmbrăcată...
Într-o rochie-capot de casă, în culorile toamnei.

Meșteresc...
Cu toate durerile, sau poate tocmai de aceea, am avut o săptămână rodnică în ceea ce privește lucrul de mână. Am lucrat aproape jumătate din săptămâna 25 la păturica Double trouble, am terminat pătratele la păturica granny square (am încercat să improvizez ceva pentru blocare, cu polistiren și ace pentru tricotarea șosetelor, să vedem dacă merge), 



am lucrat împreună cu Maria la cele două trăistuțe începute în tren


și în drumul spre și de la serviciu, m-am jucat cu niște resturi de fire și am lucrat o serie de trăistuțe mititele. 


Nu în ultimul rând, am învățat un model nou de suport de pahare, în formă de floarea soarelui.


Citesc...


Iubirea nebună a lui Dumnezeu, de Paul Evdochimov.
Paul Evdochimov este autorul prin intermediul căruia Dumnezeu a ales să ne aducă împreună pe mine și pe Cristian, soțul meu. Doar că era vorba de altă carte, Taina iubirii...

Sper...
Să reușesc să fac analizele și niște investigații suplimentare luna viitoare. Astăzi după slujbă am fost la o prăjitură și înghețată cu Cristian și cu prietena mea și amândoi s-au aliat să mă convingă să nu mai neglijez sănătatea. Le-am promis că în octombrie mă voi urni.
 
Învăț...
Să mă adaptez la cerințele noului job. Săptămâna viitoare, pe 20, voi participa la o întrunire cu reprezentanți din mai multe state, în limba engleză, din fericire va fi online și nu voi fi singura din România, dar tot am emoții cât casa. Nu mi-ar strica o mică rugăciune.

În casă...
Ieri am rânduit cât de cât casa și curtea, împreună cu Cristian, dar parcă tot nu mai reușim să facem tot ce ne propunem. Începe să se simtă vârsta...

Ascult...
Melodii folk, de toamnă.

Un film pe care îl recomand...
Deși suntem la casă (unde avem TV), nu l-am deschis deloc toată săptămâna.

Unul din lucrurile preferate...
Ceșcuțele de cafea. :) Cele din imaginea de mai jos, sunt primite în dar de la sora lui Cristian. Sunt atât de delicate, de parcă sunt de jucărie.


Un citat...
Cei care gândesc cele cereşti, şi nu cele pământeşti, nu trebuie să-şi stăpânească numai mânia, pofta şi celelalte patimi, ci şi tristeţea. Tristeţea ne pricinuieşte mai mari necazuri decât celelalte patimi şi trebuie să ne împotrivim ei cu bărbăţie dacă vrem să nu pierim cu desăvârşire.
(Sfântul Ioan Gură de Aur)

O fotografie...
Din vacanța copiilor...


Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...
E bine acasă. Sunt atât de mult timp plecată în timpul săptămânii, la serviciu, încât apreciez fiecare minut petrecut în tihna casei.

Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Aventurine Quartz
Sursa: Sacred Stones
Din iubita mea Românie...
În frumosul ținut al Argeșului, între localitatea Curtea de Argeș și Barajul Vidraru se află Cetatea Poenari, unul din cele mai interesante și misterioase locuri din țara noastră.
  
Sursa: travel.ro
Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o după amiază minunată!

12 comentarii:

  1. ”Învăț...”
    ... Doamne miluiște!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac mult minunatiile pe care ni le arati!
    Ai vreun link pentru floarea soarelui? Arata superb!
    Sa ai o saptamana usoara, draga Daniela.
    O noapte cu pace!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Suzana! Uite aici un tutorial video pentru floarea soarelui.
      O săptămână binecuvântată și ție! ❤️😘

      Ștergere
    2. Multumesc mult, Daniela!
      Seara minunata! ❤️😘

      Ștergere
    3. Cu toată dragostea, Suzana! Să ai o seară tihnită! ❤️😘

      Ștergere
  3. Minunate trăistuțele!
    Imi place modelul de floarea-soarelui pentru suport!
    Săptămănă binecuvântată sub ocrotirea tuturor sfinților!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Lili! Am multe resturi de fire și m-am gândit să le folosesc în acest fel. Cred că voi mai face și botoșei sau altceva mai mic, ce poate încăpea în geantă. :)
      Știi tu, când croșetatul devine parte din tine, nu ești completă fără un fir de ață și o croșetă în buzunar sau în geantă. :)))
      O săptămână binecuvântată și ție! ❤️
      (Pregătește bicicleta că s-au reasfaltat străzile din cartier.😘)

      Ștergere
  4. Sanatate multa Daniela! Si spor la lucru, la crosetat o multime de minunatii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! Domnul să îți ajute și ție în toate!

      Ștergere
  5. Trying to catch up a bit, such pretty sunflowers! Hope you are feeling better now. Fun coffee cups, I do like a good coffee cup though my husband always says I have too many. Beautiful photos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I absolutely have more cups of coffee/tea than I would need. But, I do like cups a lot. :)

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *