miercuri, 6 septembrie 2023

{ Blog 365...day 249 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Mâine dimineață, voi pleca împreună cu fiica mea într-o călătorie de câteva zile, cu trenul. Cum vom merge 10 ore la dus și 10 la întoarcere, ne-am gândit să ne luăm croșetele și "câteva" gheme cu noi. Ne-am amuzat amândouă când am realizat că avem mai multe gheme decât haine. :)))

Să vedem ce va ieși. Vă țin la curent. 

Sursa: Pinterest.com

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Wulfenite and Mimetite Ojuela Mine, Mexic
Sursa: Les géologues

Cuvântul zilei... 
Exprimă-ti personalitatea nu numai prin lucrurile pe care le cumperi ... ci și prin ceea ce poti produce tu insuti cu putină creativitate, măiestrie și originalitate.
(Edith Schaeffer- Evadarea din rutină)

Noapte cu pace tuturor!
Sursa: Pinterest.com

6 comentarii:

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *