joi, 7 septembrie 2023

{ Blog 365...day 250 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!




Ne-a plăcut atât de mult în tren, încât am primit o oră în plus. Gratis. :))) 

Dar, slavă Domnului, am ajuns cu bine. 

Am vrut să o învăț pe Maria modelul granny square, așa că am lucrat amândouă ceva în paralel. Culorile sunt alese de ea din ceea ce mi-a rămas de la păturica ei. 

Sunt tare încântată că a înțeles imediat modelul și că i-au mers mânuțele toată ziua. 

Mâine, fiind sărbătoare, nu vom croșeta. Nădăjduiesc ca după ce intra ea în examen, să merg la Sfânta Liturghie. Nu cunosc orașul Timișoara, am fost o singură dată acum 20 de ani, dar mă voi descurca cu ajutorul Domnului. 

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte cu pace și Praznic cu bucurie! 

La mulți ani binecuvântați sărbătoriților! 

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Fantastic Rutile included smoky quartz.
Photo copyright © Golden Hour Minerals
Sursa: Geology Addictive
Cuvântul zilei...
"Naşterea ta, de Dumnezeu Născătoare Fecioară, bucurie a vestit la toată lumea; că din tine a Răsărit Soarele dreptăţii, Hristos Dumnezeul nostru. Şi dezlegând blestemul, a dat binecuvântare; şi stricând moartea, ne-a dăruit nouă viaţă veşnică."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *