luni, 25 septembrie 2023

Trăistuțe model granny square

 Proiect de călătorie


Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit! 
După cum vă spuneam, în cursul unei călătorii cu trenul, am lucrat împreună cu fiica mea, câte o trăistuță simplă, cu model granny square.  



Eu am ales să lucrez spatele trăistuței cu verde, iar ea cu roz ciclam. 


După ce le-am terminat, le-am umezit și le-am prins cu ace pe o suprafață plană, pentru blocare. 


Cam așa arată trăistuțele finalizate:


Și la purtător:


Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc spor în toate cele bune și de folos! 

12 comentarii:

  1. Sunt foarte frumoase si practice. Felicitari si tie si Mariei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim frumos, Ioana! Sunt simple, dar am vrut mai mult să o învăț modelul acesta, care știi și tu poate fi folosit la o mulțime de proiecte.
      Să ai o zi minunată!

      Ștergere
    2. Si intr-o multime de variante. Este un model usor si frumos. Ca tot sunt la capitolul paturi 🤣🤣, am vazut o patura foarte frumoasa crosetata din aceste patratele, colorata. Insa, fiecare patratel avea o singura culoare. Daca reusesc sa gasesc poza prin multitudinea de foldere, am sa ti-o trimit.
      Si tie iti doresc la fel.

      Ștergere
    3. Ioana, să ai spor la făcut pături! Eu ziceam să nu mă mai bag la proiecte așa de mari, dar Georgia și Ștefan au venit cu o rugăminte: Vor și ei un covor. 🤣

      Ștergere
  2. Superb arata, si sunt atat de simple! Poate le fac si eu fetelor mele cate una, cand se mai termina treaba pe afara. Mulțumim frumos si felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt extrem de ușor de lucrat și se fac destul de repede.
      Cu drag! Să ai spor la lucru!

      Ștergere
  3. Foarte frumoase. Am inceput si eu niste mănuși, sper să le termin curand ...hihi Seara frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mănuși? Sunt mult mai greu de făcut. Doamne ajută să le termini până vine frigul!
      Te îmbrățișez!

      Ștergere
  4. They look great! You are very talented.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much! It's actually very easy to crochet this pattern.

      Ștergere
  5. https://ro.pinterest.com/pin/596797388135052454/
    Cam asa ceva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E superbă, într-adevăr. La Irina am văzut ceva asemănător, cu pătrate mici, doar că a folosit mai multe culori în cadrul fiecărui pătrățel.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *