duminică, 24 septembrie 2023

{ Blog 365...day 267 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Sursa

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...
Fluorite
Sursa: Sacred Stones

Cuvântul zilei... 

Mai ții tu minte?

Mai ții tu minte, mamă când înfloresc bujorii
Cum se aprinde focul și arde-n cupa lor?
Mai ții tu minte încă zvâcnirile culorii
Când i-ai pictat cu sânge, topindu-te de dor?

Mai ții tu minte ziua când ai intrat pe ușă
Cu brațe încărcate de-atâtea primăveri?
Eu ți-am ieșit în cale cu chip ca de păpușă
Și ți-am luat din brațe
buchetul de poveri.

Cum de ții minte totul, cum de nu uiți vreodată
Și vrei întotdeauna plăcut să mă surprinzi?
Cu amintirea vie că ai avut o fată,
Bujorii tăi de lacrimi în cale mi-i întinzi!

Mai ții tu minte, mamă?

(Autor Liliana Răcătău)

Sursa: Pinterest.com

Noapte cu pace tuturor! Și o săptămână binecuvântată!

Un comentariu:

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *