duminică, 21 mai 2023

Gentuță Floarea soarelui (2)

 Hristos a înviat! Bine v-am regăsit în zi de sărbătoare!

Sper că sunteți bine cu toții și că ați avut o zi minunată.

Vă amintiți de gentuțele mele Floarea soarelui? Cu mila și ajutorul lui Dumnezeu, săptămâna trecută am reușit să duc la bun sfârșit și cea de-a doua gentuță:



M-am gândit să îi fac și o căptușeală și am găsit un material asortat dintr-o bluziță de-a Mariei, de când era mică.



Am cusut fundul și lateralele la mașina de cusut, iar în partea de sus, am prins-o manual, cu acul. Firește că nu a ieșit perfect, dar slavă Domnului și pentru atât.


Cam așa arată setul nostru de gentuțe mamă-fiică.


Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o seară binecuvântată!

Sursa: Pinterest.com

7 comentarii:

  1. Ce frumoasa este!
    Îmi place mult. Lucrezi cu multă dragoste, Daniela mea🙏🫶♥️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea! Cu adevărat lucrez cu multă dragoste. M-a binecuvântat Dumnezeu cu dragostea aceasta pentru lucrul de mână, moștenită de la mama și mamaia și probabil că și ele au căpătat-o de la bunici și străbunici.

      Ștergere
  2. Mulțumesc frumos, Luiza! Da, e potrivită pentru zilele de vară.

    RăspundețiȘtergere
  3. Faci numai lucruri minunate! Superbe gentuțele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne, cat este de frumoasa! E minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Ioana! Am migălit mult la ea, dar îmi place și mie cum a ieșit. Vorba bunicii mele Lucia, Dumnezeu să o ierte, "e frumoasă, parcă râde."

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *