duminică, 31 decembrie 2023

Anul 2023 în imagini

 

Ianuarie

În prima zi a anului, am avut bucuria să ne calce pragul casei, fratele meu și cumnata mea, împreună cu fiul lor cel mare și familia lui.

I-am tratat cu un ceai negru cu aromă de scorțișoară și portocală și cu cornulețe cu nucă și gem. Am petrecut timp minunat, acompaniați de mezinul familiei, la pian. :)))



Luna ianuarie am dedicat-o sănătății. Mi-am făcut injecții cu acid hialuronic la ambii genunchi și am făcut recuperare medicală timp de zece zile, la genunchi și la cot.



Copiii s-au bucurat de sporturile de iarnă. E vremea lor.


Februarie

Principala realizare a lunii februarie a fost întâlnirea mai multor suflete în rugăciune.


Copiii au fost la ski.


Am fost și noi într-o mică plimbare în Bulgaria împreună cu nașii, de Lăsatul secului.


Am avut prieteni dragi în vizită.



Martie

În luna martie am făcut pentru prima dată mărțișoare dulci, de ciocolată, petrecând timp minunat împreună cu Maria.



Le-am sărbătorit pe Maria și pe mama mea, la aniversarea zilei de naștere.




Maria a învățat să pregătească plăcinte cu mamaia ei.




Aprilie

În luna aprilie, copiii au fost plecați într-o mică vacanță.



Maria a câștigat un premiu cu trupa de teatru.



Apoi, a plecat și ea în vacanță.


Ștefan și Georgia au fost iar în vacanță. :)


Pentru noi a fost primul an în care am petrecut Sfintele Paști singuri.




Asta nu înseamnă că nu ne-am pregătit. :)


Mai

În luna mai, l-am aniversat pe Ștefan.


Și am sărbătorit-o și pe mama de Sfânta Elena.


Am fost împreună cu Maria la Festivalul ciocolatei.



Și la cumpărături (rochia pentru absolvirea liceului).


Festivitatea de absolvire...



Iunie

Moșii de vară. Pomenirea celor adormiți.



Am împlinit 51 de ani, cu mila Domnului.
 

Soțul meu drag m-a răsfățat și anul acesta cu o poiană de margarete.


Iulie
Am pictat pe numere.

August

Am croșetat împreună cu Maria.

Am fost cu soțul meu într-o mică vacanță la mare și am sărbătorit împreună aniversarea lui.


Am petrecut puțin timp și împreună cu Matei, fiul lui Cristian, venit în vacanță în România.

Septembrie

Am însoțit-o pe Maria la Timișoara unde a susținut examenul de admitere la facultate. 
 

Plimbăreții noștri au fost iar în vacanță.



Maria a început școala de șoferi.


Am fost în satul meu, unde am cules via împreună cu copiii și mama.



Octombrie

Am fost într-o mică drumeție împreună cu soțul meu și doi prieteni dragi.



Noiembrie

M-am ocupat un pic de organizarea zonei handmade.


Decembrie

Decembrie a fost o lună plină de binecuvântări.



Cu ajutorul Domnului, am reușit să fiu perseverentă în acest an și cu studiul limbii engleze. Mai bine mai târziu decât niciodată. :)


A fost un an bun, cu binecuvântări, dar și cu greutăți, un alt an al schimbării pentru mine, de data aceasta pe plan profesional, am schimbat nu numai serviciul, ci și domeniul, după 25 de ani am ieșit din laboratorul de geologie și am început să lucrez în domeniul protecției mediului. 
A fost și anul în care am început să trăim fără Maria în casa părintească. Învățăm să ne adaptăm schimbărilor și să luăm partea plină a paharului.
Am trecut anul cu sănătate, cu înțelegere, cu acceptare. Cu mila Domnului, l-am ajutat pe Ștefan să își cumpere mașină, am schimbat o parte din ușile de la casă... Nădăjduim să mai facem ceva îmbunătățiri în anul care vine, cu voia și ajutorul lui Dumnezeu.
Ștefan, deși este în ultimul an de facultate, a început să lucreze de câteva luni și sperăm să reușească să pregătească și licența și să se înscrie și la master.

Slavă lui Dumnezeu pentru toate! Nădăjduim la mila Lui și în anul ce ne bate la ușă. 

20 de comentarii:

  1. Un an binecuvântat!Mi se pare că citesc o poveste, povestea dumneavoastră formata dintr-o familie minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, dragă Tănțica! Ne-a binecuvântat Domnul cu multe daruri și bucurii. Toate spre slava Lui!
      Te îmbrățișez cu drag! Și îți doresc o viață plină de bucurie!

      Ștergere
  2. A fost un an plin de bucurii Daniela! Dumnezeu sa iti ajute ca si anul care vine sa fie la fel de frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Slavă Domnului pentru toate, dragă Ioana!
      Știu că și pentru tine a fost un an binecuvântat. Domnul să vă dăruiască un An Nou plin de bucurii și împliniri!
      Te îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  3. Loved seeing your look back at 2023 through photos. Your English is amazing!! :) Think I'll borrow this idea for my blog today. Happy New Year, my friend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A Happy and Blessed New Year, my dear friend! All the best to you and your wonderful family!

      Ștergere
  4. Anul 2023 pare că a fost unan bun pentru tine, îți doresc Să ai Un An Nou așa cum îți dorești!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, dragă Mihaela, a fost un an bun per total, un pic amestecat, au fost și bucurii, dar și încercări... Ce viață ar fi aceea trăită într-o bucurie continuă?
      Un An Nou plin de binecuvântări cerești îți doresc și eu, împreună cu cei dragi ai tăi!

      Ștergere
  5. Un an cu multe binecuvântări! O bogăție de emoții și amintiri!
    Un an al perseverentei, în toate! Domnul să-ți înmulțească zilele vieții cu sănătate, dragoste și împliniri!😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că ai dreptate, draga mea. Privind acum în urmă, îmi dau seama că perseverență ar fi cuvântul cel mai potrivit pentru descrierea anului 2023 pentru mine. Cu ajutorul Domnului, am încercat să duc unele din lucrurile începute la bun sfârșit. La altele mai am încă de lucru.
      Zile îndelungate, cu sănătate, pace și iubire îți doresc și eu! 😘🤗

      Ștergere
  6. Balsam pentru suflet acestă postare, ce familie frumoasă, mi am spus tot timpul, ce poze frumoase!! Ce binecuvântare sa va aveti si sa va bucurati de magia vieții si împlinirea ei! Ati avut un an minunat si va doresc un 2024 cel putin la fel de bun! La multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet, dragă Oana! De la Dumnezeu sunt toate, și bucurii și dureri. Însă, după cum știm, când ne dă o încercare, ne dă și puterea să trecem prin ea.
      Să ne ajute Dumnezeu ca și în anul 2024 să găsim o cale prin care să ni se strecoare în inimi puterea să vedem binele și frumosul în tot ceea ce ni se întâmplă! Până la urmă, toate sunt după cum le privim... La mulți ani!

      Ștergere
    2. Asa este, ce cuvinte intelepte!

      Ștergere
  7. Frumoasă retrospectiva a anului ce s-a incheiat. Multe evenimente frumoase am văzut la voi. 024 să vă aduct altele și mai frumoase, să realizati tot ce v-ati propus. Numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, dragă Niko! Așa este, am avut un an plin. Slavă lui Dumnezeu pentru toate!
      Un An Nou binecuvântat vă doresc și eu, cu multă sănătate, bucurii și împliniri împreună cu cei dragi!

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Laura! Un An Nou fericit îți doresc și eu! Toate cele bune ție și celor dragi!

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Așa este, dragă Andreea! Slavă Domnului pentru toate! Te îmbrățișez! ❤️😘

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *