duminică, 10 decembrie 2023

Calendarul de Advent 2023

Doamne ajută tuturor!

Se apropie Sărbătoarea Nașterii Domnului... înăsprim puțin postul în aceste zile care au mai rămas până la Crăciun, ne spovedim să ne eliberăm de păcat pentru a putea zbura spre Cer, ne îndulcim ascultând colinde și ne bucurăm de bucuria copiilor, mai mici sau mai mari.

Una din bucuriile copiilor este descoperirea micilor surprize din calendarul de Advent. Anul trecut am făcut un calendar cu săculeți din pânză

Anul acesta, am vrut să schimb puțin și am croșetat "pătrate ale bunicii" (granny square), le-am lipit pe o bucată de pânză roșie (făcută dintr-un fost sac al moșului de când erau copiii la grădiniță), pe care am agățat-o de o creangă tăiată din liliacul de la poartă. :))

Cifrele le-am decupat din fetru alb și le-am lipit cu silicon cald. 




Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o duminică binecuvântată!

5 comentarii:

  1. Cât de minunat este!
    Felicitări, Daniela! Lumea ta poartă amprenta răbdării și dragostei tale!
    Să vă aducă bucurii fiecare zi până la Crăciun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, draga mea! Domnul să ne înmulțească răbdarea și dragostea, să fim mângâiere pentru cei din jur! Nădăjduiesc că ești mai bine și că ne vedem curând la o cafea.
      Să aveți și voi zile tihnite, cu pace și bucurie!

      Ștergere
  2. Doamne ajută!
    Ne vedem curând!
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *