sâmbătă, 23 decembrie 2023

Jurnalul unei femei simple (58)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Pentru astăzi... 
Sâmbătă, 23 decembrie
Numai mâine nu-i poimâine... Așa măsuram timpul în copilărie. Sau mai dormim o noapte și încă o noapte și vine Moș Crăciun.

Afară...
De câteva zile o tot așteptăm pe Lia, Mia?... Pia! :))) Furtuna Pia. Se tot străduia biata mama  să-mi spună cum se numește acum un vânt de decembrie (auzise la știri). Furtuna Pia! De viscol am uitat cu toții...

Mă gândesc...
La Crăciunul copilăriei mele.

Sunt recunoscătoare...
Domnului... Pentru ei!



În bucătărie...
Am avut ajutoare în mod constant, așa că sunt gata cu toate. Mai avem doar de frământat pâine și de făcut ciorba de oase (pentru noi) și supa cu găluști (pentru Maria).







Sunt îmbrăcată...
Cu un tricou roșu cu imprimeu de Crăciun și pantaloni de casă în carouri. Mi-a cășunat pe ei, dar sunt foarte comozi.

Meșteresc...
Daruri...

Citesc...
Nimic. N-a mai încăput și cititul în programul meu.

Sper...
Să nu umbrească niciun nor această minunată sărbătoare, nici în familia noastră, nici în toată lumea.
 
Învăț...
Să mă bucur de ajutorul celor dragi și să accept că e mai important să pregătim împreună decât să fie totul perfect. 

În casă...
Mai am de pus perdelele la bucătărie și de călcat fața de masă de sărbătoare.

Ascult...
Colinde... la tv și la ușă. Au început să sosească încă de aseară.

Un film pe care îl recomand...
Nici film nu am văzut... Poate doar fragmente de film în timpul robotirii...

Unul din lucrurile preferate...
Să decorez casa de sărbătoare.

Un citat...
Crăciunul este perioada când ai dor de acasă – chiar dacă eşti deja acasă. 
(Carol Nelson)

O fotografie...
La mănăstirea Pantocrator din Teleorman au fost aduse darurile Magilor din Muntele Athos. Nădăjduim să ajungem și noi într-una din zilele următoare.


Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...
Acasă... Unde altundeva?

Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Rhodocrosite
Source: Sacred Stones
Din iubita mea Românie...
Colindători. În România mea se colindă...

Sursa: Basilica.ro

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc un Crăciun binecuvântat, cu multă sănătate, pace și bucurie!

9 comentarii:

  1. Doamne ajuta-va pentru toate cele pământești și pentru cele duhovnicești!
    Și noi am terminat azi cu toate. Bunul Dumnezeu sa ne tina întru bucurie sfânta!
    La noi ninge liniștit...
    O bucurie de nedescris...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos, Andreea! Crăciun alb... Bucuria copiilor.
      Bucurie sfântă vă doresc și eu! Și multă sănătate!

      Ștergere
  2. Ce frumos e la tine!
    Ce dar minunat este acesta :să fiți toți împreună, în pace și bucurie!
    Să fie și peste an , bucuria aceasta!
    Sărbători binecuvântate!
    Te imbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Lili! Pace și bucurie în fiecare casă și în fiecare suflet! Te îmbrățișez și eu cu drag! ❤️😘

      Ștergere
  3. Ce familie minunată! Ce dar mare sa fiți cu toții împreună! Sa aveti sărbători binecuvântate alături de cei dragi! 🤗🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, dragă Viorica! Slavă Domnului pentru toate! Îți doresc și eu sărbători binecuvântate, cu sănătate, pace și bucurie împreună cu toți cei dragi ai tăi! ❤️😘

      Ștergere
  4. Clar ca-mi trebuie workshop ptr invatat decorare salate!Foarte frumoase, sigur si gustoase, pregatiri ptr masa de Craciun. Craciun binecuvantat alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Te îmbrățișez, draga mea! Crăciun binecuvântat împreună cu cei dragi!
      Când ne vedem la șezătoarea aceea, în ianuarie, putem face și o salată. :)

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *