miercuri, 27 decembrie 2023

Bucuria pregătirilor - Tort Red Velvet

Doamne ajută tuturor!

Astăzi îl sărbătorim pe Ștefan și ne-am gândit să încercăm să facem tortul lui preferat, pe care de obicei îl cumpăram de la cofetărie. Am folosit tot rețeta Jamiliei, ca la majoritatea prăjiturilor pe care le facem. Tutorialele ei sunt destul de bine explicate, pas cu pas.
Pentru a colora blatul de tort, am folosit un colorant alimentar praf comandat de pe eMag (în supermarket nu am găsit).
Tortul se face destul de ușor și pare și foarte gustos. Pentru că am ieșit din post, am putut să ne lingem degetele fără grijă. :)))







2 comentarii:

  1. Se poate folosi pudra de sfecla roșie drept colorant alimentar, din magazinele naturiste sau de pe driedfruits.ro 🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc, Andreea! Voi căuta unde mi-ai recomandat. Te îmbrățișez! 🤗

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *