duminică, 10 decembrie 2023

{ Blog 365...day 344 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Sfântul Cuvios Daniil Stâlpnicul


Stâlp al răbdării ai fost râv­nind strămoşilor, cuvioase: Dreptului Iov întru patimi, Sfântului Iosif întru ispite; şi în trup viaţa celor fără de trup având, Sfinte Preacuvioase Daniil, părintele nostru, roagă-te lui Hristos Dumnezeu să mântuiască sufle­tele noastre.

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Azurite & Kaolinite
Source: Sacred Stones
 
Cuvântul zilei...

"Cu ce seamănă iubirea? Are mâini pentru a-i ajuta pe alții. Are picioare pentru a alerga spre cei săraci și nevoiași. Are ochi pentru a vedea nefericirea. Are urechi pentru a auzi suspinele și suferințele oamenilor."
(Fericitul Augustin)


Floricica 

Colo-n câmpul înverzit
Mica floare-a răsărit;
Maica Sfântă cum venea
Mica floare mi-o vedea
Și din gură-așa grăia:

Vezi aici pe brațul meu
Ți-L aduc pe Dumnezeu,
Ți-L aduc pe Dumnezeu.

Floricica-și închina
Și miresme aducea,
Și miresme aducea.

Și cu mica floricea
Îi aduc inima mea,
Îi aduc inima mea.

Noapte cu pace tuturor!

Sursa: Pinterest.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *