miercuri, 20 decembrie 2023

Bucuria pregătirilor - fursecuri cu unt











7 comentarii:

  1. Uau, cât de faine sunt! Maria stă lângă mine și se smiorcăie că vrea și ea să mănânce prăjitură!😀

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga de ea! Spune-i că și noi am salivat la ele și am mâncat biscuiți simpli și am băut ceai de plante. :)))

      Ștergere
    2. Trimite-mi și mie rețeta când ai timp! Poate reușesc să fac cu copii!

      Ștergere
    3. I-am făcut după rețeta Jamilei. Sunt foarte ușor de pregătit. Mai mult am migălit la glazură. În anii trecuți am folosit creioanele de decor de la Dr. Oetker. Ar fi mai ușor pentru copii.

      Ștergere
  2. Ce frumooos!! De-abia asteptam sa facem si noi!! Sambata o sa le facem, Dia de-abia asteapta!! La decor intra tati in priza :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minunat, Oana! Bucuria e cu atât mai mare cu cât se adună toată familia. Să aveți spor!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *