duminică, 3 decembrie 2023

{ Blog 365...day 337 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Sfânta Mare Muceniță Varvara


Rugăciunea Sfintei Mari Mucenițe Varvara înainte de moarte

Dumnezeule Cel fără de început, Care ai întins cerul ca un acoperământ și pământul l-ai întemeiat pe ape, Cela ce răsari soarele Tău spre cei buni și spre cei răi și dai ploaie peste cei drepți și peste cei nedrepți. Tu și acum auzi-mă pe mine, roaba Ta, care mă rog către Tine. Ascultă-mă, o, Împărate, și dă Darul Tău la tot omul care mă va pomeni pe mine și pătimirile mele. Să nu se apropie de unul ca acela boala năprasnică și moarte neașteptată să nu-l răpească pe el. Pentru că știi, Doamne, că trup și sânge suntem și lucrul Preacuratelor Tale Mâini. Amin.

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Chalcanthite
Source: Sacred Stones
Cuvântul zilei...

Iartă-mă Doamne, că am greşit atât de mult;
Iartă-mă Doamne, că Te-am supărat şi Te-am pierdut;
Iartă-mă Doamne, că fără Tine eu nu pot trăi;
Iartă-mă Doamne şi te rog, cu inimă smerită, nu mă părăsi;
Iartă-mă Doamne şi nu mă lăsa când îmi este greu;
Iartă-mă Doamne şi te rog fii cu mine, în viaţa mea mereu;
Iarta-mă Doamne şi ai milă, că Tu ştii neputinţa mea;
Iarta-mă Doamne, că Tu vezi cât de slabă şi nestatornică îmi este firea
Iartă-mă Doamne, Tatăl, Mântuitorul şi Mângâietorul meu!

(Din Acatistul de păcăință pentru iertarea păcatelor)


Arde candeluța, bucură Măicuța...

Noapte cu pace tuturor!

Sursa: Pinterest.com

4 comentarii:

  1. Sfanta mucenita Varvara, roaga-te lui Dumnezeu pentru noi.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce postare frumoasa! Tare m-a emotionat!
    Gânduri bune si îmbratisari, Daniela draga! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu te îmbrățișez, dragă Carmen! O seară frumoasă alături de cei dragi! 🤗❤️
      Diseară vine Sfântul Nicolae. 🤭

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *