sâmbătă, 2 decembrie 2023

Jurnalul unei femei simple (55)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Pentru astăzi...
Sâmbătă, 2 decembrie

Afară...
Zilele acestea a fost o vreme caldă, de parcă s-a întors iarăși toamna. Dar, înțeleg că se va răci iar săptămâna viitoare.

Mă gândesc...
Sunt tare necăjită că mi-am ieșit din fire seara trecută. M-am enervat tare și mi-a crescut tensiunea foarte mult și am adormit greu după ce am vărsat multe lacrimi.
Furia a trecut peste noapte, dar toată ziua m-a urmărit starea aceea de frustrare, amestecată cu regret și neputință. 

Sunt recunoscătoare...
Pentru această mică vacanță. Am rezolvat mai multe treburi. Din păcate, nu prea m-am odihnit. Dar, slavă Domnului, mâine e zi de odihnă.

În bucătărie...
Am gătit pește și icre, iar mama a făcut ieri fasole bătută, de ziua națională. :)

Sunt îmbrăcată...
În pijama cu floricele.

Meșteresc...
Am făcut puțină croitorie. Am lucrat un set de suporturi pentru masa de Crăciun și o bază pentru calendarul de Advent.

Citesc...
În afară de rugăciuni, nu am reușit să citesc nimic în ultimele zile.

Sper...
Să coboare pacea în sufletul meu.
 
Învăț...
Am învățat să construiesc bandă bias pentru proiectele de croitorie. :)

În casă...
Am muncit două zile cu toții, am scos totul din cele trei dormitoare de la casă și am făcut rocada între două camere și am renunțat la o parte din mobila din a treia. Mai avem de sortat și aranjat o parte din mărunțișuri, dar mare parte am făcut.

Ascult...
Colinde...


Un film pe care îl recomand...
Nu am văzut niciun film în ultima vreme.

Unul din lucrurile preferate...
Îmi place mult să cos la mașină. Nu știu să fac multe lucruri, dar mă bucur și când reușesc să trag un tighel drept. :)

Un citat...

În colindă, cel puternic
Şi cel sfânt este Cuvântul,
Cum uneşte într-o noapte
Omul, cerul şi pământul.

Noi, prea multe ale noastre
Le-am pierdut la cotitură,
Prin colindele acestea
Revenim la starea pură.

(Adrian Păunescu, Colindul colindelor)

O fotografie...

Sursa

Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...
Departe de lumea dezlănțuită. :)))

Sursa: SuperTramp

Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Spiderweb Jasper
Source: Sacred Stones
Din iubita mea Românie...


Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână minunată!

8 comentarii:

  1. Domnul să te mângâie și să- ți dăruiască pace sufletească!
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnul să ne ajute tuturor, draga mea!
      Te îmbrățișez și eu cu toată dragostea!

      Ștergere
  2. foarte faine suporturile!mi-au placut mult materialele, si sunt cusute f ingrijit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Irina! Materialele mi-au plăcut și mie foarte mult; le-am cumpărat anul trecut, cam în aceeași perioadă a anului, dar nu am reușit să fac suporturile atunci.
      Slavă Domnului că le-am "biruit" acum.
      La cusături mai am de învățat, dar îmi place foarte mult să fac asta. Văd că de data aceasta nu am mai uitat traseul firului de ață până la ac. 🤭
      Te îmbrățișez cu drag și îți doresc să ai spor la proiectele tale! 🤗❤️

      Ștergere
  3. Oh that forest photo! I'd love to go there as well. I'm sorry you had a rough time of it, I think it's harder at this time of year sometimes to hold the temper with all the extra going on due to the holidays. Hope you are calmed down and relaxed at the beginning of this new week.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Jean! I know you love the woods and getting out in nature too. I hope you have a blessed week!

      Ștergere
  4. Doamne ajuta ca pacea sa coboare in sufletelul tau.🥰🥰

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajută tuturor, Ioana dragă! Te îmbrățișez! 🤗❤️

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *