sâmbătă, 2 decembrie 2023

{ Blog 365...day 336 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!



Cuvântul a fost lumină pentru cel ce era orb pentru că a fost cuvântul Celui care este Lumina cea adevărată.
(Ev. LUCA 18, 35-43)
Doamne ajută!



Colindul tatalui - Grupul Psaltic Tronos

Sfântă este, Doamne… 
Seara de Crăciun… 
Ca și ochii tatei… 
Cel cu suflet bun
Sfânt este și chipul… 
Plin de suferinți… 
Ce-l zidește Domnul… 
Numai la părinți.

Leru-i Doamne… 
Leru-i Ler… 
Tatăl meu cu ochi de Cer
Leru-i Doamne… 
Leru-i Ler… 
E Crăciun la Tine-n cer.

Sfântă-i amintirea 
ce i-o port mereu…
Chipul de icoană… 
al Tatălui meu
Căci eu sunt frântură… 
din sufletul Lui…
Iară mama-i cheia… 
porții cerului.

Leru-i Doamne… 
Leru-i Ler…
Tatăl meu cu ochi de Cer
Leru-i Doamne… 
Leru-i Ler…
E Crăciun la Tine-n Cer.

Cum să uit vreodată… 
mâna ce-a trudit…
Ochii care plâns-au… 
când am fost lovit
Gura care pururi… 
mă povățuia…
inima smerită… 
care mă iubea.

Leru-i Doamne… 
Leru-i Ler…
Tatăl meu cu ochi de Cer
Leru-i Doamne… 
Leru-i Ler…
E Crăciun la Tine-n Cer.

Să-nălțăm cântare… 
De Crăciunul Sfânt…
Taților din lume. 
care nu mai sunt
Doamne Iisuse… 
Prunc si Dumnezeu…
Tu sa-i dai lumina… 
tăticului meu.

Leru-i Doamne… 
Leru-i Ler…
Tatăl meu cu ochi de Cer
Leru-i Doamne… 
Leru-i Ler…
E Crăciun la Tine-n Cer

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...
Citrine
Source: Sacred Stones

Cuvântul zilei...

Ce este desfătarea vremelnică faţă de slava cea nevăzută? Căci fără de veste trece toată viața omului, al cărui duh stingându-se, devine praf şi cenuşă.

(Sfântul Simeon Stâlpnicul din Muntele Minunat, Viața și cuvinte de folos)

Sursa: Pinterest.com
Noapte cu pace tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *