sâmbătă, 2 decembrie 2023

Suporturi pentru masa de Crăciun

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!
M-am gândit ca anul acesta să decorez masa de Crăciun cu suporturi de farfurii și pahare, din MDF, îmbrăcate cu pânză:

 

Am desenat cercuri mai mari decât suporturile (pentru cele destinate farfuriilor am folosit o măsuță rotativă de la ikea, care s-a potrivit perfect ca dimensiune, iar pentru pahare am folosit un castron).



Am decupat discurile...


Apoi am cusut marginile folosind o  bandă bias cumpărată din mercerie:



Am îndoit puțin la capete pentru a lăsa loc să bag elasticul, la final:



Apoi, am călcat banda pe dosul lucrului:


Și am cusut și partea din interior:


La final, am băgat un elastic circular, cu ajutorul unui ac de siguranță.


Din păcate, nu am găsit bandă bias de culoare roșie, așa că am construit singură o astfel de bandă.
Am tăiat o bucată de material sub formă de pătrat:


Am tăiat-o pe diagonală:


Am așezat-o apoi în formă de romb și am cusut:


Apoi, am trasat linii paralele la distanța dorită (4 cm), am cusut prinzând capetele decalat și am tăiat pe liniile trasate:


Am călcat îndoind marginile ca în imagine:



Am făcut un set de douăsprezece suporturi, în ideea că de sărbători cei dragi ne vor călca pragul, ca de obicei.






Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână minunată!

10 comentarii:

  1. Superb! Felicitări! Ai mâini de aur! 🤗🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Viorica! Mă bucur mult că-ți plac. Nu sunt perfecte, dar le-am lucrat cu multă bucurie. Te îmbrățișez și eu cu drag!

      Ștergere
  2. Sunt atât de frumoase! Felicitări și pentru acest proiect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Lili! Mă onorează cuvintele tale. Tu ești maestră la mașina de cusut. Și nu numai. 🤗❤️

      Ștergere
  3. Ceg frumoase sunt toate,
    Sa le folosiți cu multa bucurie de sărbători!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea! Pace și bucurie la toată lumea! 🤗❤️

      Ștergere
  4. Ce idee grozavă ai avut! Îmi plac foarte mult suporturile tale. Felicitări! Spor și inspiratie in continuare. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Mihaela! Ideea nu-mi aparține. Am văzut ceva asemănător pe pinterest. Mai greu a fost să găsesc materialele, în special discurile din MDF.
      Mă bucur mult că îți plac. Spor și ție în tot ceea ce faci. Te îmbrățișez! 🤗❤️

      Ștergere
  5. SUPERBEEEE! Felicitari Daniela, ai maini de aur!@
    Si multumesc pentru tutorial. Nu de alta dar poate ca, intr-o zi, nu se stie cand, imi va fi de folos, pentru ca aceste suporturi sunt tare, tare frumoase. Merg de minune si de cadou.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! Sunt foarte ușor de făcut pentru cine se pricepe cât de cât. Eu m-am poticnit de multe ori. 🤭

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *