joi, 1 iunie 2023

{ Blog 365...day 152 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Hristos S-a înălțat! Bine v-am regăsit!
Am avut o zi frumoasă, binecuvântată. Slavă Domnului că au decis ca ziua copilului să fie o zi liberă pentru toată lumea. Când erau copiii mei mici, nu era așa. Dar, de fiecare dată îmi rezervam o zi de concediu și încercam să o petrec cu copiii.
Astăzi am fost cu ei la teatru: Maria pe scenă și Ștefan cu noi în sală. Mare mângâiere pentru sufletul meu. Nădăjduiesc că și pentru al lor.

Sursa: Pinterest.com
Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Rhodochrosite Slice
Sursa: Geology Love
Gândul zilei...
O singură floare îmi poate fi grădină, un singur prieten îmi poate fi lumea.
(Leo Buscaglia)
Sursa: Lumea, prin ochii mei...
Vă doresc o seară binecuvântată și o noapte cu pace!

4 comentarii:

  1. M-am bucurat de bucuriile voastre! Si de portalul cristalului!
    La Multi Ani de 1 Iunie si o vara minunata, draga Daniela!
    Noapte cu pace! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulți ani binecuvântați dragă Suzana! Și o vară așa cum ți-o dorești!
      Te îmbrățișez cu drag! 🤗😘

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Ioana! La mulți ani lui Matei de ziua copilului!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *