vineri, 30 iunie 2023

{ Blog 365...day 181 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!
În sfârșit e weekend. Am avut o săptămână grea. Mă bucur mult pentru aceste zile libere și nu știu cum să înghesui în ele cât mai multe din lucrurile pe care vreau să le fac.
De multe ori m-am gândit cum aș putea să fac să învăț să mă organizez mai bine și încă nu mi-am pierdut speranța că voi reuși cândva acest lucru.
Să fac tot ceea ce am de făcut, dar să ramân cu mintea curată și odihnită și cu sufletul împăcat și liniștit.

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Botryoidal Mimetite on Matrix
Sursa: Sacred Stones

Gândul zilei...
"Să nu ne intereseze nici lucrurile care se pierd, nici slava care apune, nici trupul care îmbătrâneşte, nici frumuseţea care se ofileşte, nici desfătarea care trece. Să ne adunăm toate forţele ca să slujim sufletul." 
(Sfântul Ioan Gură de Aur)

Noapte cu pace tuturor!

Sursa: Pinterest.com

2 comentarii:

  1. I'm so sorry you had a rough week. I always hope one day have it all together and be organized as well. Hope you have a calming and relaxing weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Jean! Hopefully next week will be a great one for everyone! Hugs to you!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *