sâmbătă, 24 iunie 2023

Jurnalul unei femei simple (34)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Sursa: Pinterest.com
Pentru astăzi...
Sâmbătă, 24 iunie 2023 

Afară...
De câteva zile, vara și-a intrat în drepturi. Vremea este frumoasă și caldă, parcă un pic prea caldă dar, ne bucurăm de zilele lungi și însorite. Iubesc vara!

Mă gândesc...
La zilele de vară din copilăria mea, atunci când canicula se numea arșiță și când ne răcoream la umbra copacilor, cu apă rece din fântână și cu pepene roșu răcit în beciul casei.

Sunt recunoscătoare...
Măicuței Domnului pentru purtarea de grijă. 

În bucătărie...
Astăzi și mâine avem dezlegare la pește. Așa că vom găti și noi pește. 

Sunt îmbrăcată...
În haine de biserică. Voi merge împreună cu Cristian cu colivă la biserică, pentru pomenirea mătușii mele. După slujbă vom merge și la masă, la parastas, la un restaurant, așa cum se practică în ultima vreme. 

Meșteresc...
Cu ajutorul Domnului, am finalizat botoșeii pentru cei doi îngerași și am reluat lucrul la păturica Double Trouble. Dar, astăzi și mâine nu lucrez, fiind zile de sărbătoare. 

Citesc...
Nu am apucat să citesc prea mult săptămâna trecută. Doar câteva povestiri din "Cu taxiul pe străzile orașului" de Monahia Porfiria.

Sper...
Să-i ajute Domnul Mariei să treacă cu bine examenele de săptămâna viitoare. Și tuturor copiilor.
 
Învăț...
Limba engleză. Zilnic. De exact 312 zile. Cu aplicația Duolingo. :)

În casă...
Slavă Domnului, în ambele case este atât de plăcut zilele acestea... Apartamentul este la parter și e răcoare toată ziua. La fel și la casă, la parter este răcoare, ca și în dormitorul Mariei. La Ștefan însă bate soarele după amiaza și a fost nevoie să instalăm un aer condiționat. Eu nu prea sunt de acord cu el, dar atâta vreme cât e folosit moderat, accept că este util. 

Ascult...
Psalmul 50 cântat... E curios, nu mă pot obișnui cu Tatăl nostru cântat, dar îmi place nespus Psalmul 50 cântat...

Un film pe care îl recomand...
A Good Person - un film bun, care mi-a plăcut foarte mult. Despre oameni a căror viață este grea, plină de încercări și necazuri, care au resurse de vindecare puține... Dar, dragostea nu dă greș niciodată.
 

Unul din lucrurile preferate...
Un aliment preferat: peștele. Îmi place pregătit în toate felurile, mai puțin cel cu sos de tomate, din conservă.

Un citat...
Meditaţi în chipul cel mai serios. În faţa fiecăruia stă mormântul. Trecem prin Viaţă ca nişte simpli călători, către Patria Cerească. După felul cum vom trăi aici, pe pământ, aşa ne va fi dincolo: suferinţă sau fericire eternă!
(Valeriu Gafencu)

O fotografie...

Sursa
Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...
Poate că într-un loc ca cel din fotografia de mai sus... Dar, e minunat și locul unde mă aflu acum.

Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Wulfenite & Mimetite - San Francisco Mine, Mexico - 9.8cm
Sursa: Mineral Masterpiece

Din iubita mea Românie...


Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc un weekend minunat!

5 comentarii:

  1. 312 days of learning English! Wow, that's an amazing accomplishment. I'm so sorry to read of the loss of your aunt. I'd like to walk down the road in the photo and see where it goes. Hope you have a nice weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Jean! I'm glad that this Duolingo app motivates me to be persistent, to learn a little every day, to never let a day pass without practicing for at least 15 minutes.
      Have a blessed week!

      Ștergere
  2. Mulțumesc frumos, Luiza! La fel îți doresc și eu!
    Sincer, mie mi se pare că se exagerează puțin cu canicula, codurile de toate culorile și avertizările meteo tip alertă pe telefon. Chiar în această seară a fost emisă o alertă pentru orașul în care locuim și s-a exagerat atât de mult și la știri încât ne-au sunat părinții aflați în alte localități să vadă dacă am supraviețuit. :)))
    Și a fost o furtună obișnuită...

    RăspundețiȘtergere
  3. Multa bafta Mariei la examenele care incep azi. Dumnezeu si Maica Domnului sa o ocroteasca si sa ii ajute.
    Abia astept sa ne spui daca ti-a placut cartea care o citesti. Eu am citit-o de doua ori😂😂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! Domnul să le ajute tuturor copiilor!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *