sâmbătă, 10 iunie 2023

Jurnalul unei femei simple (32)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Pentru astăzi...
Sâmbătă, 10 iunie 2023 - cu mila Domnului, astăzi împlinesc 51 de ani. :) Mulți, puțini, sunt recunoscătoare pentru fiecare ceas, pentru fiecare clipă pe care am trăit-o. Am avut multe încercări dar și nenumărate bucurii. 
Viața e scurtă ca o clipită, amalgam de vis și lacrimi, însă merită trăită... 

Afară...
Suntem într-un loc minunat, vremea este superbă... Am făcut o mică plimbare după micul dejun și am vrea să mai ieșim puțin și după amiază.
Cristian mi-a cules și anul acesta un minunat buchet de margarete.
Mă gândesc...
Deși aș vrea să nu mă gândesc prea mult, să mă detașez puțin de griji, nu prea reușesc. Sunt maestră la războiul gândurilor. :)))

Sunt recunoscătoare...
Așa cum am scris și mai sus, sunt recunoscătoare Domnului pentru viață și pentru fiecare suflet pe care mi l-a adus în cale. 

În bucătărie...
Pregătim mese ușoare, pe loc, respectăm orele pentru insulina soțului meu și încercăm totodată să lăsăm și sec pentru postul Sfinților Apostoli.
Pentru diseară am cumpărat două pulpe de pui și cârnăciori, (să facem un mic grătar) și o prăjiturică mousse au chocolat. Cristian insista să luăm un tort, dar cine să-l mănânce?

Sunt îmbrăcată...
Se poate vedea în poza de mai sus. (Nu se văd șosetele. :))) Port șosete vesele cu maci.)

Meșteresc...
O rochițică roz... Dulce ca o bomboană fondantă.


Citesc...


Sper...
Să se liniștească apele cu greva din învățământ, să își poată da copiii examenele, inclusiv fiica mea.
 
Învăț...
Să mă obișnuiesc cu ieșirile acestea în cuplu, fără copii. Au un anumit farmec al lor și se potrivesc perfect cu etapa vieții în care ne aflăm cu toții (copiii sunt mari și se descurcă perfect fără noi), dar tot am nevoie să mă adaptez la aceste schimbări.

În casă...
Căsuța de vacanță în care ne aflăm e tare frumoasă, confortabilă și mobilată cu gust, suntem singuri în ea, adică avem liniște, pace și intimitate, practic tot ce avem nevoie pentru aceste zile binecuvântate.

Ascult...
Leonard Cohen - Dance Me to the End of Love


Un film pe care îl recomand...
Driving Miss Daisy

Unul din lucrurile preferate...
Să beau cafeaua împreună cu cineva drag. Am băut în viața mea prea multe cafele singură, dar și multe cafele în compania cuiva drag, cu soțul, părinții, copiii, prietenii... Dacă este și în aer liber, e cu atât mai frumos.

Un citat...
"Unde e omul care Îl poartă în sufletul său pe Dumnezeu, acolo e cerul, acolo e bucuria."
(Părintele Teofil Părăian)

O fotografie...
Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...
Firește că nu pot să comentez aici. :)))

Din comorile pământului...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Dioptase & Mottramite
Locality: Tsumeb Mine, Otavi Highlands, Namibia
Size: 5.2 × 2.7 × 3 cm
Photo Copyright © Joy Desor Mineralanalytik /e-rocks. com
Geology Page
Din iubita mea Românie...
Dacă tot suntem în zonă...


Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc un weekend minunat!

11 comentarii:

  1. La mulți ani binecuvântați!
    Sa fii însoțită la tot pasul de mila Domnului, dragă Daniela🤗🙏♥️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Andreea! Domnul să ne ajute tuturor, după mare mila Sa! 🤗

      Ștergere
  2. La mulți ani fericiți întru Hristos, suflet frumos! Dumnezeu să îți dăruiască sănătate, trezvia minții, să îndrepte mâinile tale spre lucrarea faptelor bune, iar inima ta să o umple de milă și de dragoste pentru aproapele. Toți sfinții să se roage pentru tine!
    Ești foarte frumoasă, o floare între flori!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea! Și eu îți doresc ție și celor dragi toate cele bune și de folos!
      Oricine arată bine într-o poieniță cu flori. :) Mă răsfață domnul soț, cu mila Domnului.

      Ștergere
  3. La mulți ani frumoși cu Hristos! Sănătate, bucurii de la cei apropiați și multa pace!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc frumos, Luiza! asemenea îți doresc și eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Happy, Happy Birthday to you! Glad you are making a weekend of it. Hope it's a wonderful one.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Jean! It really was a wonderful and restful weekend. Thank God.

      Ștergere
  6. La mulți ani sănătoși și cu bucurie Sfânta! Sa fie toți spre Crestere Duhovnicească! 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Viorica! Așa să ne ajute Dumnezeu tuturor! Te îmbrățișez!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *