joi, 8 iunie 2023

{ Blog 365...day 159 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!


Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Pyromorphite
Daoping Mine, Gongcheng Co., Guilin Pref., Guangxi Zhuang Region, China
Dimensions: H: 7.7 cm W: 5.2 cm D: 3.3 cm Wt: 152 g
@MardaniFineMinerals
Sursa: Geology Addictive
Gândul zilei..
În viață sunt zile pline de vânt și zile pline de supărare, zile ploioase și zile pline de lacrimi și dureri...
Și-apoi.., sunt acele zile pline de iubire, care ne dau curajul să mergem mai departe pentru toate celelalte zile..
(Romano Battaglia)

Noapte cu pace și vise minunate vă doresc!

4 comentarii:

  1. Îmi place sa o ascult pe Katie Melua, melodia mea preferata e “I will be there” 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, și mie îmi place mult. Mulțumesc că mi-ai amintit de ea! 🤗

      Ștergere
  2. Drăguță melodia! Nu o știam.
    Seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e o muzică destul de relaxantă. Mă bucur că am putut să îți arăt ceva nou.
      Noapte cu pace!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *