vineri, 16 iunie 2023

{ Blog 365...day 167 }

    Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!


Nu deznădăjduiţi! Aveţi nădejde în Dumnezeu şi în Maica Domnului, Care niciodată nu vor părăsi sufletele îndurerate, care caută mântuirea.“
(Părintele Efrem Filotheitul)

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Very Unusual, Rare, Natural ThunderEgg Agate.
The Agate formed a hump in the center and creates an amazing scene!

Photo Copyright - John Meinen
Sursa: Geology Addictive
Gândul zilei...

„Hristos niciodată n-a făcut vreo observaţie asupra trupului vreunui om. El nu i-a spus lui Zaheu: „Cât eşti de mic!”, nici lui Iuda: „Cât eşti de urât!”, nici slăbănogului: „Cât eşti de slab!”, nici leprosului: „Cât de rău miroşi!” El a petrecut neîntrerupt cu realitatea din oameni, adică cu sufletele – căci sufletul le vorbea sufletelor, şi sufletul tămăduia şi ridica sufletele. De aceea, când îţi vorbeşte omul, nu te gândi la trupul lui, nu cerceta trupul lui, ci priveşte la sufletul lui, cercetează sufletul lui, deprinde-te cu sufletul lui – şi atunci îl vei înţelege.”
(Sfântul Nicolae Velimirovici)

Noapte binecuvântată peste lumea toată!
Să fiți bine! Să fiți sănătoși!

2 comentarii:

  1. Îmi notez cuvântul Sf Nicolae Velimirovici!
    Tot ce am citit eu de la acest Sfânt mi s-a părut foarte teologic, greu de înțeles pentru mintea mea îngusta… dar acesta-i clar, e pentru mine, mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu toată dragostea, Andreea! Să îți fie de folos!
      Te îmbrățișez și îți doresc o zi binecuvântată!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *