miercuri, 14 iunie 2023

{ Blog 365...day 165 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!


Maica lui Dumnezeu! Tămăduiește rănile sufletești și trupești ale copiilor mei, pe care le-am pricinuit prin păcatele mele. Îi încredințez pe de-a-ntregul Domnului meu Iisus Hristos și ocrotirii tale cerești, Preacurată. Amin.

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Beryl, var. Heliodor
Teofilo Otoni, Brazil
4.4 x 2.4 cm
Photo and collection N. Luppescu
Sursa: Mineral Joy

Gândul zilei...
"Nu disperaţi, nu vă deznădăjduiţi, vă rog, că ce-i valabil astăzi, nu-i şi mâine, poimâine, peste o lună sau peste un an. Nu vă descurajaţi! În toate privinţele, cereţi ajutor lui Dumnezeu şi Maica Domnului nu va înceta să vă ajute!"
(Pr. Ioan Iovan)

Noapte cu pace tuturor!

Sursa: Pinterest.com

4 comentarii:

  1. Love that golden/amber color on the heliodorus!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa este icoana cu Maica Domnului si Pruncul! Nu stiam de ea! Iar cuvintele sunt pline de adevăr, mulțumim! Calde îmbrățișări! 🤗🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie-mi place mult această icoană, Viorica. Seamănă puțin cu o icoană necanonică pe care o aveam în copilărie, pe perete. Bine, la vremea aceea nu știam... Și nici părinții mei nu știau. Așa au fost timpurile.
      Te îmbrățișez și eu cu dragoste creștină! Maica Domnului să te acopere!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *