sâmbătă, 17 iunie 2023

Rochiță roz

 Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Vă povesteam săptămâna trecută că am început o rochițică roz la care am lucrat în tren spre Brașov, în mica noastră ieșire și apoi am mai croșetat și diminețile în drum spre serviciu și uneori, seara, la întoarcere, când nu am rămas prin oraș.

Cu ajutorul Domnului, am finalizat-o aseară.


Îmi sunt tare dragi lucrușoarele pentru bebeluși.


Sper să vă încânte și pe voi. Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o zi binecuvântată, cu spor în tot ceea ce v-ați propus!

Sursa: Pinterest.com

8 comentarii:

  1. Sunt minunate rochițele! Si eu mi-am dorit sa fac pentru fetele mele astfel de minunății, dar de prea putine ori am reusit! Sa fie apreciate de fericitele purtatoare atunci când va fi vremea! 🤗🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am croșetat nimic pentru copiii mei pentru că nu știam să țin croșeta în mână. Dar, le-am tricotat lucrușoare încă dinainte de a se naște. Și le-am tricotat mult și mai târziu. Cu andrelele am lucrat de mică.
      Îți mulțumesc frumos! 🤗🤗

      Ștergere
    2. Si eu tot am tricotat, prea putin am crosetat. Acum mai apuc doar cand aștept undeva sa tricotez, sau cand ploua afara mai mult timp. In rest acest benefic "refugiu" ramane doar pentru perioada iernii! Zi binecuvântată sa aveti!

      Ștergere
  2. Draga mea, parcă te pregătești pentru anii următori când vei fi bunica😘🙏

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa-i? Chiar o fac. :) Mă tem că voi muri sau nu voi mai putea să-mi mișc degetele. Cine știe?
      🤗🤗

      Ștergere
    2. Draga de tine, încă mai ai de lucru aici pe pământ! Mai ai multi ani binecuvântați, Daniela!

      Ștergere
    3. Știe numai Dumnezeu... Dar, îți mulțumesc pentru cuvintele de întărire și pentru dragostea ta! Noapte cu pace!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *