joi, 8 iunie 2023

Rochiță roșie

Doamne ajută tuturor!

Bine v-am regăsit!

Zilele acestea am finalizat rochița roșie croșetată, pe care am lucrat-o și mai demult, cu un alt material și o altă culoare.

Am lucrat-o fără un destinatar anume, doar pentru că-mi era dor să croșetez o rochiță. Apoi m-am gândit să încep să pregătesc un mic trusou pentru viitorii nepoți. :))) Cine știe? Poate că atunci când se vor naște eu nu voi mai fi sau nu voi mai putea croșeta... Știe numai Dumnezeu!

Am lucrat-o exclusiv în mașină în drum spre serviciu, fiind un proiect mic și ușor de transportat.



E lucrată cu fir de bumbac Alize Bella (au intrat 120g) și croșeta nr. 2. 

Pentru că mâine dimineață voi pleca într-un mic concediu, am mai început una asemănătoare, dar cu un alt model în partea de jos, de culoare roz prăfuit. 

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o zi binecuvântată!

Sursa: Pinterest.com

10 comentarii:

  1. Foarte frumoasă! Felicitări!
    Mi-ai făcut și mie poftă de croșetat.
    Seară frumoasă să ai! Si concediu plăcut!😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult! Ce mă bucur că te-am molipsit. :))) Noapte cu pace și weekend plăcut! 😘❤️

      Ștergere
  2. Ce dulce arata! Ma uimesti cu lucratul in masina!
    Sa aveti un concediu minunat, care sa va incarce bateriile!
    Noapte cu pace, draga Daniela! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Suzana! În mașină ca în mașină (deși mai văd priviri și zâmbete din celelalte mașini când stăm la vreun semafor), dar să mă vezi în tramvai sau autobuz. :))) Ce să fac? M-am obișnuit așa, să-mi meargă mâinile.
      Mulțumim mult pentru gândul bun! Vom merge numai trei zile (ca-n povești). Dar, da, nădăjduiesc să ne liniștim puțin sufletele.
      Noapte cu pace și ție, draga mea! 😘❤️

      Ștergere
  3. Străbunica puilor mei a croșetat o rochița roz bonbon pentru al treilea băiat, când era in burtica. Ea aștepta cu nerăbdare o stranepotica și nu mai venea. Acum îmbracă bebelușii de jucărie cu ea si el spune “Asta e rochița mea!” 😄
    Dacă nu vor veni nici la voi fetițe se vor îmbrăca ursuleții de plus cu ea 😉

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos, Andreea! Absolut minunat! Am citit mesajul tău exact înainte să mă bag la somn și am un zâmbet mare pe față.
      Somn ușor!

      Ștergere
  4. E minunata Daniela!
    Concediu placut. Abia astept povestiri si poze din cele trei zile de relaxare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! Firește că voi ține aproape. :))

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *