joi, 6 iulie 2023

{ Blog 365...day 187 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Sursa: Pinterest.com
Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Carletonite
Sursa: Sacred Stones

Gândul zilei..
Omul care nu trece prin încercări, care nu vrea să-l doară nimic, care nu vrea să fie mâhnit sau să i se facă vreo observație, ci vrea să trăiască bine, este în afara realității duhovnicești!

(Sfântul Paisie Aghioritul)

Provocare la rugăciune... (#6) - lansată de către Irina, Dulce casă.   


Buchet de rugăciuni pentru copii - Rugăciuni pentru ocrotirea copiilor noștri (3)
Doamne! Ziditorul tuturor în mare mila Ta m-ai învrednicit să fiu mamă, din bunătatea Ta mi-ai dăruit copii. De aceea îndrăznesc să Te rog, că ei sunt copiii Tăi! Tu le-ai dat viață și suflet nemuritor, iar prin botez le-ai dat viață veșnică, i-ai înfiat și i-ai primit în Biserica Ta. Doamne! Dă-le ca să rămână în această stare binecuvântată până la sfârșitul vieții.


Noapte cu pace tuturor!

8 comentarii:

  1. O, ce rugăciune frumoasa!
    Amin!
    Sa ne fie primite rugăciunile, Daniela draga mea!
    Noapte bună, fara căldură mare!
    La noi e foarte cald și la ora asta🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noapte liniștită și răcoroasă, draga mea! Cu îngerii aproape.
      La noi e răcoare noaptea.

      Ștergere
  2. Frumoasa rugaciune, Multumesc pentru ea Daniela.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ne fie de folos, Ioana! Dar din dar. (Le-am adunat și eu de-a lungul timpului.)
      Domnul să se milostivească de noi pentru rugăciunile Sfinților Părinților noștri!

      Ștergere
  3. Amin.
    Ce rugăciune frumoasă! Nu o știam! Mulțumesc! Noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult că îți place, Dănuța! Să îți fie de folos!
      Noapte bună și ție!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *