duminică, 2 iulie 2023

Suport baie 1 și 2

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Sâmbătă, printre picături, am reușit să termin, cu ajutorul Domnului, cel de-al doilea suport de baie:


A ieșit mai aproape de ceea ce aveam eu în minte decât primul:


Dar, mai am unul început și pe altă culoare (o nuanță de bej) . :)))
  

Vai, de abia acum văd că cel roz a ieșit în cu totul altă nuanță la lumina artificială din baie. Culoarea lui este de fapt un roz deschis, așa cum se vede în ultima fotografie.

8 comentarii:

  1. Sunt absolut minunate! Salvez poza, poate odată reusesc si eu sa fac unul :)! Mulțumesc! Săptămâna binecuvantata sa aveti cu toții!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Să știi că modelul celui roz e chiar ușor de făcut: baza în picioruș dublu și buzunarele în model scoică. Dacă găsești un fir potrivit (grosuț, dar nu rigid), lucrul merge chiar repede. Eu am folosit Alize Lanagold și croșeta nr. 5.
      O săptămână binecuvântată și vouă!

      Ștergere
  2. Minunate!
    Cel roz , ți-a ieșit foarte frumos!
    Să ai spor în tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Lili!
      Domnul să-ți ajute și ție în toate!

      Ștergere
  3. What a beautiful tool for the storage of bathroom items!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Jean! It's nice, isn't it? I really enjoyed working on it.

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! Mă bucur mult că îți place!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *