sâmbătă, 29 iulie 2023

{ Blog 365...day 210 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

30 iulie 2023 - Duminica a 8-a după Rusalii - ÎNMULȚIREA PÂINILOR

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Look at this Green Tourmaline starburst
Locality: Chappu, Pakistan.
Geology Love
Credit: Fine mineral photography

Cuvântul zilei...
Mușuroaiele de griji ne atrag privirea sufletească spre pământ, încât uităm, la propriu, să mai contemplăm cerul.
(Preot Constantin Ghiță)

Provocare la rugăciune... (#29) - lansată de către Irina, Dulce casă.   


“Doamne, rog bunătatea Ta, tămăduiește rănile sufletului meu și luminează mintea mea să înțeleg purtarea Ta de grijă față de mine. Însetează de Tine sufletul meu și Te dorește inima mea. Picură în ea o picătură a darului Tău. Deschide-mi ochii să privesc la frumusețea Ta și să Te preaslăvesc pururea. Primește rugăciunea mea cea cu umilință, Multmilostive, ca să vestesc cele bineplăcute Ție, cu solirile tuturor Sfinților Tăi, Cel ce ești întru toți Sfinții binecuvântat în veci. Amin” 
(Sfântul Cuvios Efrem Sirul).

Sursa: Pinterest.com
Noapte cu pace tuturor!

6 comentarii:

  1. Frumoasă și rugăciunea din această seară. Floarea ce seamănă cu lilicacul e așa frumoasă! Inițial am crezut că e reală, apoi am vazut copii.
    Mulțumesc pentru selecția de azi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu toată dragostea, Niko dragă! Și mie mi-a mers la suflet rugăciunea aceasta și mi-a plăcut mult și imaginea, așa că am vrut să o împărtășesc cu voi.
      Să ai o după amiază binecuvântată!

      Ștergere
  2. Foarte frumoasă rugăciunea. Floarea din ultima poză este foarte drăguță. Este un fel de copăcel, soacra mea are, dar pe alb, îi spune bulgăraș. O duminică frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, știu bulgărașii aceia. E posibil să fie același tip de floare. Nu mă pricep. Mie mi-a plăcut mult imaginea.
      Mă bucur mult că îți place și rugăciunea. Pentru rugăciunile Sf Efrem Sirul, Doamne IIsuse Hristoase miluiește-ne și ne mântuiește pe noi!
      Te îmbrățișez și-ți doresc o după amiază binecuvântată!

      Ștergere
  3. Doamne, cat este de frumoasa imaginea. Multumesc pentru ea, Daniela, dar nu numai pentru ea, ci si pentru postarile frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu vă mulțumesc, Ioana! Prin dragostea voastră mă încurajați să caut astfel de imagini pentru a vă bucura.
      Te îmbrățișez cu drag și îți doresc o seară binecuvântată!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *