sâmbătă, 8 iulie 2023

Jurnalul unei femei simple (36)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Pentru astăzi...
Sâmbătă, 8 iulie 2023 

Afară...
Deocamdată e răcoarea dimineții, dar au început zilele călduroase, de vară. Aseară însă am primit o ploaie binefăcătoare.

Mă gândesc...
Că am reînceput dansul verii, cum îi spun eu. Pur și simplu, dansez după cum mi se cântă. E singura cale de a păstra pacea sufletească, a mea și a celor dragi.
Anul trecut am învățat pașii, așa că în vacanța aceasta, sper să ne fie mai ușor.

Sunt recunoscătoare...
Celor mai puțin binevoitori cu mine. Mult folos am aflat de la toți. 

În bucătărie...
Joi seara a gătit Cristian o ciorbă de legume și păstăi de fasole, iar Maria a făcut chifteluțe de falafel la cuptor. (Eu am fost la o terasă cu fetele, prietenele mele din facultate.) Cum aseară am luat cina în oraș, încă mai avem din ce au gătit ei. 
Probabil că vom mai încropi o masă cu o omletă cu brânză și o salată de roșii, pentru că ne pregătim să ieșim iar în oraș cu Matei, fiul lui Cristian și cu mama lui. Așadar, nu ne rămâne prea mult timp pentru gătit.

Sunt îmbrăcată...
Într-o rochiță roșie, de in. 

Meșteresc...
Doar câteva rânduri dimineața, în mașină. 

Citesc...
Ordonanțe și legi. Nu-mi permit să citesc nimic altceva. Nu știu dacă Domnul va rândui să iau acest examen la care m-am înscris, dar știu că trebuie să fac tot ce depinde de mine pentru asta.

Sper...
Să iau examenul. :)
 
Învăț...
Ordonanțe și legi. :))

În casă...
Se impune o curățenie mai amănunțită, dar deocamdată facem doar strictul necesar.

Ascult...
Chopin

Un film pe care îl recomand...
Poate săptămâna viitoare să scriu ceva la această rubrică. În ultima săptămână nu am văzut niciun film.

Unul din lucrurile preferate...
Bucureștiul. În ciuda faptului că lumea fuge de el, mie mi se pare un oraș incredibil de frumos și nu mă mai satur să mă plimb prin el și să îi descopăr tainele.

Un citat...
"Când îţi dai seama că fără Dumnezeu nu eşti în stare de nimic, îţi rămân doar nădejdea şi dragostea care îţi alimentează credinţa. Şi-atunci se întâmplă minuni, reuşeşti ce nu gândeai. Important este să nu te mândreşti, că nu tu ai făcut ce-ai făcut, ci El a făcut prin tine. Altfel, cazi". 
(Părintele Valerian Pâslaru, "Dialoguri la hotarul de taină").

O fotografie...
Un altfel de apus...


Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...
La malul mării, sau în preajma unei ape curgătoare.

Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Guilleminite & Malachite
Sursa: Sacred Stones
Din iubita mea Românie...
Parcul Carol I. Deși este practic cel mai apropiat de locuința noastră, nu mergem prea des în el. Însă, de câte ori intru în el, simt o mare bucurie.


Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc un weekend minunat!

3 comentarii:

  1. Mulțumesc frumos, Luiza! Facă-se voia Domnului! Eu doar încerc.
    Mă bucur să aud că îți place Bucureștiul, mai ales știind că tu locuiești îbtr-o zonă atât de minunată. Mânăstirea Radu Vodă este într-adevăr un loc binecuvântat.
    Văd că și la noi se încălzește deja cu toată ploaia din timpul nopții.
    La fel îți doresc și eu, zile binecuvântate, cu mult spor și numai bucurii! Te îmbrățișez cu drag și-ți mulțumesc că ai trecut pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniela, Dumnezeu si Maica Domnului sa aseze lucrurile cum este mai bine pentru sufletelul tau.

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *