duminică, 16 iulie 2023

{ Blog 365...day 197 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!


Rugă pentru părinți

Enigmatici si cuminţi
Terminîndu-şi rostul lor
Lîngă noi se sting şi mor
Dragii noştri, dragi părinţi.
Cheamă-i Doamne, înapoi
Că şi-aşa au dus-o prost
Şi fă-i tineri cum au fost
Fă-i mai tineri decît noi.

Pentru cei ce ne-au făcut
Dă un ordin, dă ceva
Sa-i mai poţi întîrzia
Să o ia de la-nceput.
Au plătit cu viaţa lor
Ale fiilor erori
Doamne, fă-i nemuritori
Pe părinţii care mor.

Ia priviţi-i cum se duc
Ia priviţi-i cum se sting
Lumînări în cuib de cuc
Parcă tac şi parcă ning.

Plini de boli şi suferinţi
Ne întoarcem în pămînt
Cît mai sîntem, cît mai sînt,
Mîngîiaţi-i pe părinţi.

E pămîntul tot mai greu
Despărţirea-i tot mai grea
Sărut mîna, tatăl meu!
Sărut mîna, mama mea!
Dar de ce priviţi aşa
Fata mea şi fiul meu
Eu sînt cel ce va urma
Dragii mei mă duc şi eu.

Sărut mîna, tatăl meu!
Sărut mîna, mama mea!
Rămas bun, băiatul meu!
Rămas bun, fetita mea!
Tatăl meu, băiatul meu,
Mama mea, fetiţa mea!

(Adrian Păunescu)

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Beautiful Laguna Agate!
Locality: Ojo Laguna, Chihuahua, Mexico
Size: 9.3cm
Sursa: Geology Love
Credit: Mineral Masterpiece

Cuvântul zilei...
Mai întâi părinții îți oferă viață, dar apoi vor să-ți dea și viața lor… 
(Chuck Palahniuk)

Provocare la rugăciune... (#16) - lansată de către Irina, Dulce casă.   


Rugăciune pentru părinți

Dumnezeule al bunătăţii, care mi-ai dat părinţi, prin care am avut parte de binecuvântările Tale, Îţi mulţumesc pentru viaţa pe care mi-ai dat-o prin ei şi pentru că le-ai dat putinţa să aibă grijă de mine. Mă rog Ţie, cu smerenie, pentru sănătatea şi pacea lor. Dumnezeule, îndelung-răbdător, primeşte mulţumirile mele pentru binecuvântările date părinţilor mei. Atotputernicule, ai milă de ei în continuare şi iartă-le păcatele! În bunătatea Ta, răsplăteşte-i pentru grija şi dragostea pe care mi-au arătat-o; apără-i de toate necazurile şi întristările şi dă-le viaţă lungă şi fericită. Binecuvântează-ne, Doamne, ca să facem numai ceea ce este plăcut în faţa Ta şi împreună să slăvim numele Tău, în toate zilele noastre. Amin.

Noapte cu pace tuturor!

Sursa: Pinterest.com

4 comentarii:

  1. Amin.
    Îmi place poezia lui A. Păunescu ! Iar rugăciunea nu o știam! Mulțumesc. Noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie-mi place mult poezia "Rugă pentru părinți". Nu era în plan să o scriu pe blog, dar pentru că am scris "Rugăciunea pentru părinți", mi-am amintit și de poezie și de cântec.
      Mă bucur mult că ți-a plăcut.
      Să ai o zi binecuvântată!

      Ștergere
  2. Melodia mi-a plăcut și îmi place enorm, deși de fiecare data mi-au cam dat lacrimile la anumite versuri.
    Rugăciunea e deosebita. Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate. Și eu lăcrimez de fiecare dată când o ascult. Mesajul e atât de profund, atât de adevărat și atât de dureros...
      Mă bucur nespus că ți-a plăcut și rugăciunea și-ți mulțumesc că ai trecut pe aici și ai lăsat un cuvânt pentru mine.
      Să ai o săptămână binecuvântată!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *