sâmbătă, 15 iulie 2023

Jurnalul unei femei simple (37)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Bine v-am regăsit! Bună dimineața! 
Iată-ne ajunși și la jumătatea lunii iulie. Slavă lui Dumnezeu pentru toate!

Pentru astăzi...
Sâmbătă, 15 iulie 2023 

Afară...
Avem niște zile toride de vară. Ieri dimineață am avut și o furtună cu o ploaie destul de serioasă, dar care nu a reușit să răcorească pământul. 

Mă gândesc...
Că săptămâna ce a trecut nu am făcut mare lucru care ar putea fi menționat aici, așa că această postare săptămânală nu prea își are rostul; o fac totuși pentru continuitate...

Sunt recunoscătoare...
Prietenilor mei care atunci când mă simt tulburată încearcă să-mi aline mâhnirea fie printr-o invitație la brioșe cu afine și limonadă răcoritoare, fie printr-un cuvânt de întărire sau pur și simplu trimițându-mi un mic filmuleț cu una din comorile dăruite de Dumnezeu.

În bucătărie...
Miroase a cafea proaspătă și a pâine prăjită.

Sunt îmbrăcată...
Într-o rochiță subțire, de culoarea piersicilor coapte, cu o mică broderie în partea de sus.

Meșteresc...
Am încheiat săptămâna 21 la păturica Double Trouble și am finalizat și suportul celălalt pentru baie.


Citesc...
Aproape că mă jenez să recunosc, dar nu am citit nimic toată săptămâna și probabil că așa va fi și săptămâna viitoare. Nu mă pot concentra să citesc nimic altceva până nu termin de învățat toată bibliografia pentru examen.

Sper...
Să fac tot ce depinde de mine pentru a schimba lucrurile ce nu merg bine în viața mea (și pot fi schimbate) și mă rog Domnului să-mi dea răbdare în legătură cu celelalte lucruri pe care nu le pot schimba.
 
Învăț...
Ordonanțe și legi. :)

În casă...
Zilele trecute a făcut Ștefan curățenie la casă, așa că astăzi ne vom înfige în apartament.

Ascult...
Rugăciuni. Acatiste... Paraclisul Maicii Domnului...

Un film pe care îl recomand...
A trecut multă vreme de când nu am mai văzut un film. 

Unul din lucrurile preferate...
Îmbrățișarea. 

Un citat...
„Cel mai frumos și mai convingător discurs despre iubire este îmbrățișarea”.
(Părintele Dumitru Stăniloae)

O fotografie...


Un loc în care mi-ar plăcea să fiu...
Nu-mi dau seama. Poate în pat? :)) Sunt obosită... Atât de obosită!...

Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Ferberite with Chalcopyrite, Arsenopyrite & Muscovite
Sursa: Sacred Stones
Din iubita mea Românie...
Cazanele Dunării


Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc un weekend minunat!

10 comentarii:

  1. Mulțumesc frumos, Luiza! Facă-se voia Domnului cu noul job! Dar, eu tare mult îmi doresc acesată schimbare. Sper să-mi fie de folos.
    E destul de cald și la noi. Am ieșit doar să întind niște rufe. Pe seară trebuie totuși să mergem să facem un minim de cumpărături. Sper să devină mai blândă vremea.
    Sfântul Modest, Sfântul Haralambie, Sfântul Fanurie și ceilalți sfinți iubitori și ocrotitori ai animalelor, să le ocrotească pe toate animăluțele de pretutindeni și în aceste zile cu căldură arzătoare!
    Un weekend binecuvântat și ție! 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Te imbrățișez,Daniela!
    Speranța noastră e că toate trec, chiar dacă doare.
    Domnul să-ti dăruiască răbdare, îndelungă răbdare! Și dragoste....Pentru că dragostea pe toate le iartă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te îmbrățișez și eu! Și îți mulțumesc pentru tot! Ne întâlnim dimineață cu bucurie, la Sfânta Liturghie. 🤗❤️

      Ștergere
  3. Spor la invatat si succes la examene! As spune ca oboseala este o stare generata de minte. Eu asa o vad si o exclud din mintea mea atunci cand imi da tarcoale. Cand faci atat de multe lucruri care iti plac, oboseala nu trebuie sa-si faca loc.
    Imbratisari! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Suzana! Așa și este... Oboseala e dată de fapt de tulburarea sufletului. Dacă am reuși să ne păstrăm tihna sufletească indiferent de încercările la care suntem supuși, am avea nevoie de mai puțin somn și de mai puțină mâncare și ne-am simți ușori și senini.
      Dar, ca să ajungem la aceste înălțimi e nevoie de multă luptă cu noi înșine, cu gândurile și mai ales e nevoie de multă smerenie.
      Te îmbrățișez și eu și-ți doresc o noapte cu pace! ❤️😘

      Ștergere
    2. Ma gandeam ca nu trebuie sa ne 'luptam' cu noi, ci mai degraba sa ne acceptam si sa ne iubim asa cum suntem. Parca asa se spune in anumite scrieri...
      Noapte cu pace si o duminica minunata!❤️😘

      Ștergere
    3. Mă refeream la lupta cu gândurile, la războiul gândurilor, care este extrem de epuizant și vătămător.
      De iubit trebuie să ne iubim, desigur, ca să-l putem iubi pe aproapele nostru ca pe noi înșine. Dar, trebuie să ne și îmbunătățim permanent.
      Of, nu sunt prea coerentă. Cu voia ta, voi reveni asupra subiectului când voi fi mai odihnită.
      O duminică minunată și ție! ❤️😘

      Ștergere
  4. Good luck with your exams! Glad to call you a friend though we've never met in person. Hope your new week is off to a great start.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Jean! I need prayer for this new start with the job. I know it won't be easy because for 25 years I only worked in a lab and now I basically want to change my field, but I hope to find myself in my new job.
      I am also very happy that we know each other even so, on the internet and I read you every time with great joy.
      I hope you have a blessed week!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *